خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pirates and Puzzles v1.5.0 بازی پازل ها و دزدان دریایی اندروید

Pirates and Puzzles بازی پازل ها و دزدان دریایی اندروید

 

Pirates & Puzzles یک بازی پازل آنلاین لذت بخش است که در آن بازیکنان ناوگان خود را می سازند و به دزدان دریایی وحشتناک تبدیل می شوند. آنها حتی می توانند برای احتکار جوایز و ثروت های باشکوه با دیگران رقابت کنند.

بازی Pirates & Puzzles گیم پلی سرگرم کننده و طنز را برای همه به ارمغان می آورد زیرا از بازیکنان می خواهد که با خدمه دزدان دریایی قدرتمند خود تمام اقیانوس ها را فتح کنند. آنها همچنین می توانند با بازیکنان دیگر برای غارت سرزمین ها مبارزه کنند یا شدیدترین ماموریت ها را انجام دهند تا تبدیل به مخوف ترین دزد دریایی شوند. بسته به پیشرفت آنها، گیم پلی به طور مداوم چیزهای جدید را باز می کند و طراوت ترین سفر را به عنوان یک دزد دریایی به آنها می دهد.

 

اولین حمله را شروع کنید

سفر بازیکن در بازی Pirates & Puzzles ساده است، زیرا آنها می توانند به هر جایی بروند و با دیدن کاروان تجاری هر چیزی را که دوست دارند غارت کنند. با این حال، بسیاری از دشمنان می توانند بجنگند، بنابراین بازیکن باید همیشه مسیر را تعیین کند و برای شگفتی های بیشتر، دنیای وسیع اقیانوس را کشف کند. علاوه بر مبارزه، بازیکنان باید به تیم دزدان دریایی نیز توجه کنند و در بسیاری از سیستم ها یا زمینه ها سرمایه گذاری کنند تا بهترین عملکرد را در هنگام سرقت داشته باشند.

 

پازل های جذاب و شدید

اگر بازیکنان می‌خواهند در هر جنگی پیروز شوند و امکانات رفاهی حریف خود را در اختیار بگیرند، باید از طریق چالش‌های معمایی مبتکرانه بازی ۳ کار کنند. بسته به سطح حریف یا اندازه نبرد، مساحت پازل به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد و امکانات جدیدی را در گیم‌پلی باز می‌کند. نه تنها این، بازیکنان نیاز به ایجاد تاکتیک های مناسب برای حمله به حریف دارند، زمانی که هر یک از حرکات آنها مهم است و تأثیر زیادی بر برد یا باخت موقعیت دارد.

 

استراتژی ها را ترکیب و متنوع کنید

مهمترین چیز برای پیروزی، انتخاب مناسب ترین کمبوها و تطبیق آنها در پازل برای شکست دادن حریف است. دزدان دریایی و پازل ها با عناصر عمیق در هر پازل سرگرم کننده و طنز آمیز مسابقه 3 برای چالش های واقعی، همه چیز را حتی هیجان انگیزتر می کند. بسیاری از عناصر اضافی نیز باعث می شود که چیزها حتی انگیزه بیشتری داشته باشند و در حالی که در پازل غوطه ور هستند، پتانسیل جدیدی را در رشد بازیکن باز می کنند.

 

برای به دست آوردن گنجینه های فوق العاده، وظایف روزانه را کامل کنید

گنج برای دزدان دریایی ضروری است، اما غارت آنها پیچیده است، بنابراین سیستم جستجوی روزانه بازی Pirates & Puzzles ناجی آنها خواهد بود. بازی یک سیستم ماموریت سخاوتمندانه و سرگرم کننده را معرفی می کند که در آن همیشه بازیکن می خواهد وظایف مختلف زیادی را انجام دهد. بر اساس دستاوردها و توانایی انجام هر ماموریت، جوایز متنوع و همیشه سخاوتمندانه خواهد بود تا بازیکنان بتوانند در مسیر تبدیل شدن به یک دزد دریایی بیشتر پیش بروند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Pirates and Puzzles مود

دانلود بازی Pirates and Puzzles – بازی دزدان دریایی و پازل ها اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: HeroCraft Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.