خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Uphill Rush 2 USA Racing v4.11.82 بازی مسابقه سربالایی اندروید

Uphill Rush 2 USA Racing بازی مسابقه سربالایی اندروید

 

Uphill Rush 2 یک بازی مسابقه ای جذاب و بسیار محبوب است که در آن بازیکنان باید وسیله نقلیه خود را به طور موثر مدیریت کنند تا از چالش های بی شماری با طراحی های سخت و عجیب و غریب عبور کنند تا یکی از بهترین رانندگان باشند.

بازی Uphill Rush 2 همه را با یک گیم پلی مسابقه پلتفرم دو بعدی آشنا می کند و بسیاری از عناصر منحصر به فرد را با هم ترکیب می کند تا پتانسیل های سرگرمی جدید زیادی را به همه بدهد. همچنین، به لطف عناصر و طراحی منحصر به فرد گیم پلی، بازیکنان اکنون باید بدانند چگونه با بسیاری از تکنیک ها یا عملکردهای کنترلی هماهنگ شوند تا بر هر چیزی غلبه کنند. بسیاری از محتوای جدید بر اساس پیشرفت بازیکن ظاهر می شود و همه چیز را در طول حرفه همه در این بازی متنوع می کند.

 

گیم پلی مسابقه ای هیجان انگیز با سورپرایزهای مختلف

محتوای مربوط به بازی Uphill Rush 2 USA Racing تقریباً به همین سادگی است که بازیکن فقط باید وسیله نقلیه را به طور دقیق کنترل کند تا بر همه موانع غلبه کند. آنها همچنین باید به طور مداوم الزامات سیستم را تکمیل کنند تا جوایز سخاوتمندانه و ارزشمند بیشتری برای پیشرفت بیشتر در حرفه خود دریافت کنند. علاوه بر این، بازی حالت‌های بازی و شگفتی‌های دیگری را معرفی می‌کند تا هیجان‌انگیزترین و با طراوت‌ترین تجربه را با این سبک برای همه به ارمغان بیاورد.

 

مکانیزم های کنترل صاف و واقعی

کنترل‌های درون بازی کاملاً بهینه‌سازی شده‌اند تا در حین حرکت مداوم در مناطق مختلف چالش‌برانگیز، بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در صورت رسیدن به سرعت لازم، از سرعت وسیله نقلیه برای پرواز از سوراخ‌ها یا موانع استفاده کنند یا با یکدیگر ترکیب کنند. مهمتر از همه، تعادل وسیله نقلیه زمانی مهم است که پیچیده ترین زمین هنگام غلبه بر چالش های جذاب، به خلاقیت یا استراتژی های منحصر به فرد بازیکن نیاز دارد.

 

وظایف روزانه را با پاداش های فوق العاده کامل کنید

علاوه بر عناصر منحصر به فرد مربوط به گیم پلی، بازی Uphill Rush 2 همچنین دارای یک سیستم جستجوی روزانه است و بزرگترین انگیزه برای بازیکنان برای ادامه حرفه خود است. آن سیستم دائماً محتوای کوئست را تغییر می‌داد و هیچ محدودیتی نداشت، اما در عین حال بیشتر از همیشه بر اجرای مهارت‌ها تأکید داشت. بسته به پیشرفت یا سرعت انجام کارها، بازی در ازای تلاش های فوق العاده بازیکنان، جوایز بسیار زیبایی خواهد داشت.

 

وسایل نقلیه مورد علاقه خود را سفارشی و ارتقا دهید

نکته مهیج در مورد بازی، وسایل نقلیه بسیار متنوع برای بازیکنان است تا تجربیات و احساسات نشاط‌آوری داشته باشند. در آن، سیستم ارتقاء به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود و هر کدام تأثیر قابل‌توجهی بر هر وسیله نقلیه برای بهبود توانایی بازیکن برای غلبه بر چالش‌ها دارد. علاوه بر این، افراد می توانند چیزهای جالب زیادی را به وسایل نقلیه مورد علاقه خود اضافه کنند و ظاهری جدید با موضوعات منحصر به فرد و درخشان به آنها ببخشند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Uphill Rush 2 USA Racing

دانلود بازی Uphill Rush 2 USA Racing با پول بی نهایت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Spil Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.