خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود School of Chaos Online MMORPG v1.846 بازی مدرسه آشوب اندروید

School of Chaos Online MMORPG بازی مدرسه آشوب اندروید

 

School of Chaos Online MMORPG یک بازی مبارزه ای آنلاین در مدرسه ای بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

در این مدرسه معلمان توسط تشییع جنازه های بی رحمانه خورده و کشته می شوند. به نظر می رسد همه چیز در اطراف با خطر این ارواح زیر و رو شده است. در شرایط بحرانی مانند این، باید بایستید و مبارزه کنید و راه هایی برای محافظت از جان خود و دیگران در مدرسه بیابید. بی نظیرترین و منحصر به فرد ترین راه های مبارزه را برای اعمال در این بازی بیابید. ما معتقدیم که شما آن را به روش درست انجام خواهید داد.

 

ویژگی های بازی مدرسه آشوب آنلاین

به شما امکان می دهد وظایف خود را به راحت ترین روش انجام دهید

با آمدن به بازی School of Chaos Online MMORPG بازیکنان بسیاری از وظایف محول شده را دریافت خواهند کرد که باید به موقع انجام شوند. هر ماموریت به شما کمک می کند تا چالش های زیادی را تجربه کنید و با مشکلات مختلف به ویژه زامبی های خطرناک روبرو شوید. اگر از قبل برنامه یا استراتژی جنگی را برای خود آماده کرده باشید تا وارد نبرد شوید، تا جایی که ممکن است روان بازی کنید و همه دشمنان را سریع و آسان شکست دهید، به شما کمک می کند. علاوه بر این، اگر هوش خود را با هم ترکیب کنید تا مراحل رسیدگی به موقع در موقعیت‌های غیرمنتظره را به بهترین شکل انجام دهید، کمک خواهد کرد.

 

کاوش در هر نقطه از مدرسه

بازی School of Chaos به شما امکان می دهد مکان های هیجان انگیز زیادی را در این مدرسه کشف کنید. در طول حرکت، باید مراقب باشید و همیشه مراقب همه چیز اطراف خود باشید تا از موقعیت های غیر منتظره جلوگیری کنید. زامبی ها همیشه در اطراف این محیط خواهند بود، بنابراین قبل از مواجهه با خشونتی که به ارمغان می آورد، باید روحیه ای شجاع و آرام داشته باشید. تا زمانی که منبع معنوی ثابتی داشته باشید و نترسید، آنها را نابود خواهید کرد.

 

برای کمک به شما در نبرد، به دنبال سلاح و زره باشید

بازی School of Chaos به شما امکان می دهد از مسابقات هیجان انگیز و عالی لذت ببرید. در هر نبردی، نمی‌توانید بدون سلاح و زره باشید، زیرا این دو چیز ضروری هستند که می‌توانند به شما در مبارزه کمک کنند. مناسب ترین و با کاربرد آسان ترین سلاح ها را در جنگ جمع آوری و جستجو کنید. علاوه بر این، بهتر است برای محافظت از بدن خود زره ضخیم و محکم بپوشید. بسته به انتخاب هر بازیکن، آنها حق دارند بهترین کیفیت را برای خود انتخاب کنند تا از مبارزه و پیروزی بهتر اطمینان حاصل کنند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی School of Chaos Online MMORPG با پول بی نهایت

دانلود بازی School of Chaos Online MMORPG – بازی مدرسه ی آشوب اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VNL Entertainment Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.