خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dessert Shop ROSE Bakery v1.1.77 بازی فروشگاه دسر اندروید

Dessert Shop ROSE Bakery بازی فروشگاه دسر اندروید

 

Dessert Shop ROSE Bakery  یک بازی شبیه سازی سرگرم کننده برای ایجاد غذاهای شیرین برای مشتریان عزیز از مواد کمیابی است که از مزرعه شما تهیه می شود.

بازی Dessert Shop ROSE Bakery درباره مکانی برای توقف بسیاری از افرادی است که عاشق شیرینی هستند و شما خودتان غذاهای خوشمزه ای برای ارائه خدمات به مشتریان خود درست خواهید کرد. فروشگاه دسر فضایی مناسب برای به رخ کشیدن مهارت های شما در کیک پزی با دستور پخت های بی نظیر است. همه مواد در مزرعه یا در بسیاری از فروشگاه های مختلف موجود است. شما دائماً در حال نوآوری در کیفیت ظروف هستید و دستور العمل های جدید زیادی پیدا می کنید تا مغازه نانوایی شما همیشه مشتریان زیادی داشته باشد.

 

مواد تشکیل دهنده پیدا کردن و برداشت

مواد تشکیل دهنده کیک های فروشگاه شما در درجه اول موادی هستند که می توانید خودتان آنها را پرورش دهید و باعث می شود این غذا طعم منحصر به فرد خود را داشته باشد. هر روز، مواد لازم برای کیک را جمع آوری کرده و به ترکیب آن مواد ادامه می دهید. غذاهای خوشمزه و مغذی را با مواد مختلفی که پرورش می دهید درست کنید. یا می توانید مواد گمشده بیشتری را در فروشگاه پیدا کنید تا غذا را متنوع تر کنید.

تجهیزات را در نانوایی و مزرعه ارتقا دهید

نانوایی شما در بازی Dessert Shop ROSE Bakery در حال رشد است، به این معنی که برای بهبود کارایی کار باید ماشین‌های بیشتری وارد کنید. در نانوایی رز می توانید تجهیزات بیشتری را برای جمع کردن یا ورز دادن با بالاترین ظرفیت خریداری کنید. یا می توانید با پول یا اقلامی که از عملیات نانوایی ما به دست می آورید، ماشین های موجود در مزرعه را ارتقا دهید.

انواع دستور العمل های عالی

شما نمی توانید یک نانوایی را فقط با دستور العمل های قدیمی و قدیمی از همان ابتدا پرورش دهید. در عوض، بازیکنان باید هنگام ترکیب انواع مواد اولیه ذاتی، دستور العمل های کیک متفاوتی را ارائه دهند. می‌توانید در حین انجام ماموریت‌های جانبی ما، تعدادی دستور پخت کیک ایجاد کنید یا از بازی دریافت کنید. با بیش از 700 دستور غذای پر از غذاهای خوشمزه و در واقع، تعداد دستور العمل ها به همین جا ختم نمی شود.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Dessert Shop ROSE Bakery

دانلود بازی Dessert Shop ROSE Bakery – بازی فروشگاه دسر نانوایی رز اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CyberX Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.