خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Rooftop Run v2.4.6 بازی پرش از پشت بام اندروید

Rooftop Run بازی پرش از پشت بام اندروید

 

Rooftop Run یک بازی دونده بی پایان با محیطی دیوانه کننده است که برای تحریک غریزه پارکور بازیکنان برای دویدن در خطوط آسمان و اجرای تکنیک های چشم نواز برای لذت بردن از اصل بازی پارکور طراحی شده است.

Rooftop Run از مفاهیم دونده پارکور استفاده می کند تا در هنگام دویدن در ساختمان های بلند، دنیای جدیدی با هیجان بی پایان را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. جالب‌تر این است که کنترل دیدگاه اول شخص، تجربه را دقیق‌تر از همیشه می‌کند و احساس پریدن بین ساختمان‌ها را تحریک می‌کند. بسیاری از امکانات جدید در گیم پلی به تدریج باز می شوند و بینش های ارزشمندی را در مورد زندگی پارکور و فعالیت های خطرناک اما با طراوت به ارمغان می آورند.

گرافیک 3 بعدی باشکوه و فیزیک فوق العاده

گرافیک سه بعدی درجه یک در بازی Rooftop Run اولین مزیتی است که برای اولین بار به دنیای بهترین بازی های پارکور می‌آید تا تجربه‌های جدیدی را برای بازیکنان باز کند. همه چیز در محیط این بازی پارکور به دقت و با عمق و عرض بسیار زیاد طراحی شده است تا بازیکن بتواند کارهای غیرممکن را انجام دهد. جلوه های بصری و بسیاری از چیزهای مرتبط کمک قابل توجهی به احساس افراد می کنند و هر تعقیب و گریز را در مواجهه با چالش های متعدد هیجان انگیزتر و استرس زاتر می کنند.

یک گیم پلی همه جانبه برای لذت بردن بازیکنان از پارکور

گیم پلی همه جانبه بازی Rooftop Run نیز مزیتی برای دادن احساس و معنای واقعی پارکور برای بسیاری از افراد به مردم است. عناصری مانند مکانیک کنترل، تعامل با محیط، اقدامات شخصیت و فیزیک کاملاً ترکیب می شوند تا بازیکن را غرق کنند. همانطور که آنها پیشرفت می کنند، چیزهای هیجان انگیز تری به تدریج آشکار می شوند و تجربه همه جانبه همه را به سطح بعدی می برند زیرا آنها به آرامی چیزهای جدید را کشف می کنند.

 

قفل تکنیک های جدید را برای عملکرد فوق العاده باز کنید

اگر بازیکنان بخواهند در مورد دنیای پارکور اطلاعات بیشتری کسب کنند یا امتیاز بیشتری نسبت به تکنیک های معمولی کسب کنند، باز کردن تکنیک های جدید بیشتر ضروری است. با این حال، آنها باید پول زیادی را برای باز کردن قفل تکنیک‌های جدید و به خاطر سپردن ترکیب‌ها برای اجرای ایمن رویه‌ها خرج کنند. بسته به تکنیک های پارکور در بسیاری از مکان ها، بازیکنان می توانند بر چالش ها یا تعقیب های شدید پشت سر آنها غلبه کنند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Rooftop Run

دانلود بازی Rooftop Run – بازی پارکور و پرش از پشت بام اندروید

.
اطلاعات سازنده
سازنده: Mad Hook
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.