خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Empire Takeover v1.3.2 بازی تصاحب امپراطوری اندروید

Empire Takeover بازی تصاحب امپراطوری اندروید

 

در بازی Empire Takeover بازیکنان به سختی تلاش می کنند تا به استراتژی های نهایی فکر کنند تا کشورشان را به ثروتمندترین و مرفه ترین منطقه تبدیل کنند.

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک با درون مایه مبارزه هستید و دوست دارید همه چیز را کنترل کنید، این یک انتخاب عالی برای شماست. در اینجا، شما آزاد خواهید بود که امپراتوری خود را بسازید و در عین حال قلمرو خود را گسترش دهید و تمام مخالفان خود را شکست دهید. سخت بجنگید تا بتوانید ساختمان خود را بلندتر و گسترده تر از ساختمان های دشمن کنید.

 

قهرمانان باهوش و با استعداد را به خدمت بگیرید

با آمدن به بازی Empire Takeover بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا چند قهرمان قوی و شجاع را برای دعوت به تیم خود انتخاب کنند. آنها افراد باهوش و با استعدادی هستند، بنابراین اداره کردن برای شما راحت تر خواهد بود. هر قهرمان ویژگی های خود را دارد که به شما امکان می دهد درون هر فرد را کشف کنید. علاوه بر این، شما همچنین به طور منظم کلاس هایی را برای آموزش و آموزش برخی از مهارت های لازم برای قهرمان خود باز می کنید.

 

امپراتوری خود را بسازید

در بازی Empire Takeover، شما این حق را خواهید داشت که برای خود یک امپراتوری جداگانه برای حکومت و مدیریت بسازید و بسازید. علاوه بر این، برای گسترش قلمرو خود، باید کار حمله به سرزمین های مخالفان اطراف را انجام دهید. با تمام استراتژی های تیز و مهارت های منحصر به فرد خود در مبارزه، به سرعت برنامه ای را که تعیین کرده اید تکمیل خواهید کرد. با تمام دشمنان تا انتها بجنگید و شکست دهید تا ساختمان های به جا مانده توسط دشمنان را بدست آورید.

 

گرافیک زیبا

بازی Empire Takeover یک فضای سرگرمی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در اختیار شما قرار می دهد زیرا گرافیک فوق العاده و فراتر از تصور است. رنگ ها و چیدمان کاراکترها در این بازی همگی به شکلی خلاقانه و جدید طراحی شده اند و در هنگام شرکت در آن احساس شادی و راحتی را به بازیکنان القا می کنند. علاوه بر این، شخصیت های قهرمان خلق شده توسط این فیگور جذاب به نظر می رسند. آنها در جنگ فوق العاده چابک و انعطاف پذیر هستند، بنابراین باید به آنها توجه بیشتری داشته باشید. به یاد ماندنی ترین چیز موسیقی پس زمینه در این بازی است که بسیار سرزنده است و به افراد کمک می کند تا بیشتر هیجان زده و غوطه ور شوند.

 

سه حالت منحصر به فرد برای شما وجود دارد که می توانید آزادانه انتخاب کنید

شما حق دارید یکی از سه حالت جذاب این بازی را برای بازی و استراحت برای خود انتخاب کنید. یک حالت بسیاری از عناصر طبیعی را به ارمغان می آورد و دارای ویژگی های متمایز است. شما باید قبل از تصمیم گیری به دقت فکر کنید و فکر کنید. هر فردی حق دارد انتخاب متفاوتی را برای خود انتخاب کند، نه اجباری. تمام نبردهای منحصر به فرد این بازی را کشف کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.

 

Empire Takeover اندروید

دانلود بازی Empire Takeover – بازی تصاحب امپراتوری اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SkyDragon Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.