خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Truck Race Car Game v1.77 بازی مسابقه کامیون هیولا اندروید

Monster Truck Race Car Game بازی مسابقه کامیون هیولا اندروید

 

Monster Truck Race Car Game یک بازی مسابقه ای استراتژیک جدید است. بازیکنان کامیون های هیولای دیوانه را کنترل خواهند کرد و شیرین کاری های خطرناک انجام می دهند.

اگر از عاشقان مسابقات سرعت هستید، بازی Monster Truck Race Car Game یک بازی عالی برای شماست. بازی مانستر تراک شما را به مسابقات خطرناک وارد می کند و به شما کمک می کند رانندگیتان را بهبود ببخشید و به یک مسابقه دهنده حرفه ای آفرود تبدیل شوید. شما برای رقابت و به چالش کشیدن خود در مسابقات جهانی با بازیکنانی در سراسر جهان رقابت خواهید کرد و در صورت برنده شدن، جوایز جذابی برای تجهیز ماشین خود به دست خواهید آورد.

 

برای غلبه بر همه چالش های دشوار، کامیون خود را کنترل کنید

شما کامیون های هیولایی مانند EI Diablo، Ace High،… را در جاده های غیرممکن رانندگی خواهید کرد و احساسات شدیدی را تجربه می کنید. کامیون های منحصر به فرد با طراحی های جدید و عملکرد قدرتمند را کشف خواهید کرد تا بتوانید بر زمین های دشوار غلبه کنید.

 

چالش رانندگی در جاده های خطرناک اژدها

بازی کامیون هیولا و مسابقه اتومبیل رانی دارای دو حالت چالش برای بازیکنان است، از جمله چالش شیرین کاری مگا رمپ و چالش رانندگی جاده اژدها. در چالش اول، بازی زمانی که باید بر شیب‌ها غلبه کنید، تجربه‌ای عالی را به شما می‌دهد و شما را ملزم به دویدن با سرعت کامل و کنترل حرفه‌ای می‌کند. بازی در حالت دوم دید وسیع تری از زمین های ناامن مانند معبد اژدهای مقدس در بالای تپه به شما می دهد. رانندگی شما دشوارتر می شود زیرا در جاده های زیگزاگ و پر پیچ و خم قرار خواهید گرفت.

 

سوخت و اقلام را جمع آوری کنید

در طول سفر، سوخت خودرو به تدریج تخلیه می شود، بنابراین باید مخازن سوخت را جمع آوری کنید تا بتوانید در صورت نیاز خودرو را تامین کنید. سوخت به سرعت تمام می شود زیرا باید بر شیب های تند و جاده های پر دست انداز غلبه کنید. علاوه بر این، در طول مسابقه با آیتم های دیگری مواجه خواهید شد و وظیفه شما جمع آوری آنها از تجهیز خودرو یا سرویس دادن به چیزهای دیگر است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Monster Truck Race Car Game

دانلود بازی Monster Truck Race Car Game – بازی مانتسر تراک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: 3rd Arrow Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.