خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Super Pep’s World v233 بازی دنیای سوپر پپ اندروید

Super Pep’s World بازی سوپر پپ اندروید

 

Super Pep’s World یک بازی الهام گرفته از سری موفق بازی سوپر ماریو است که در آن بازیکنان می توانند با تله ها و هیولاهای خطرناک زیادی روبرو شوند که همیشه سعی می کنند به آنها حمله کنند.

 

بازی Super Pep’s World از شما می خواهد که بر سطوح پر از تله و هیولا غلبه کنید و اگر سطح را به خوبی تکمیل کنید، می توانید جوایزی را جمع آوری کنید. به مکانیسم های کنترلی که بازی ارائه می دهد دسترسی آسانی خواهید داشت و آیتم های پراکنده در سراسر صفحه بازی را جمع آوری خواهید کرد. در عین حال برای رسیدن به جایگاه نهایی تراز، باید مراقب باشید و از موارد و وضعیتی که دارید به خوبی استفاده کنید.

غلبه بر تله ها و هیولاها

اگر از عاشقان بازی معروف ماریو هستید، باید بازی Super Pep’s World را تجربه کنید، بازی الهام گرفته از این بازی پرطرفدار. بازیکنان شخصیت را کنترل می کنند تا در مکان های مختلف حرکت کند تا بتوانند آخرین میله پرچم صفحه بازی را لمس کنند. در عین حال، این هدف برای بازیکنان زمانی که با حریفان و تله های مختلفی روبرو می شوند که همیشه سعی در صدمه زدن به شخصیت دارند، آسان نیست.

برای زنده ماندن و تکمیل سطح تلاش کنید

در شروع بازی Super Pep’s World بازیکنان می‌توانند سطوح مختلفی را با تعداد ستاره‌هایی که باید جمع‌آوری کنند، پیدا کنند. سیستم های ستاره ای اغلب در سطوح ظاهر می شوند و اغلب مکانیزمی برای ارزیابی سطح تکمیل افراد در سطوح هستند. بنابراین با گذشت زمان، شانس رسیدن به حداکثر سه ستاره کاملاً چالش برانگیز است و مطمئناً تعداد تله‌ها و هیولاها به طور مداوم افزایش می‌یابد که باید از آنها طفره بروید.

برای تکمیل مرحله ها، موارد مختلف را جمع آوری کنید

انواع مختلفی از عوامل پشتیبانی ضروری وجود دارد که باید در دنیای بازی Super Pep از آنها مراقبت کنید تا سطح را به بهترین شکل تکمیل کنید. به طور خاص، مقدار عمر اضافی چیزی است که بازیکنان را از حملات و تله‌های غیرمنتظره در زمانی که فرصت‌های بیشتری برای ادامه سطح دارند، نجات می‌دهد. آنها همچنین می توانند قارچ ها را برای افزایش اندازه یا تعداد مشخصی بمب برای حمله به دشمنان بردارید. همچنین برخی از آجرهای طلا ممکن است برای شما سکه های طلا داشته باشند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Super Pep's World هک شده - بازی دنیای سوپر پپ

دانلود بازی Super Pep’s World – بازی سوپر پپ ورلد اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ABI Global LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.