خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Football Referee Simulator v2.31 بازی شبیه ساز داور فوتبال اندروید

Football Referee Simulator بازی شبیه سازی داور فوتبال اندروید

 

Football Referee Simulator یک بازی شبیه ساز عالی و فرصتی برای همه خواهد بود تا در مسابقات بین المللی و تاثیرگذار فوتبال به داوری حرفه ای تبدیل شوند.

در بازی Football Referee Simulator زمانی که بازیکن به یک شخصیت حیاتی برای تصمیم گیری در مورد نتیجه یا پیشرفت یک بازی توپ تبدیل شود، یک تجربه کامل خواهد بود. در فوتبال، داور برای تعیین پیروزی یا شکست هر تیمی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، این بازی همه چیز را با دقت مطلق شبیه سازی می کند و در عین حال به همه اجازه می دهد تا بفهمند که داوری حرفه ای چقدر عالی یا استرس زا است.

 

تبدیل شدن به بهترین داور فوتبال

محتوا و سرعت در بازی Football Referee Simulator کاملاً با یک بازی معمولی فوتبال متفاوت است، جایی که احساس و تجربه یک داور کاملاً متفاوت است. کار یک داور می تواند متنوع باشد و در موقعیت های زیادی توزیع شود که وظیفه آنها تشخیص خطا یا مشکلات بازیکنان است. بازی به وضوح بازتولید می شود و بازیکن باید به طور مداوم با تشخیص اشتباهات در هر بازی توپ، حرفه ای محکم بسازد.

 

شغلی جذاب با عوامل گسترده

بازیکنان برای ایجاد شهرت باید در مسابقات بی‌شماری فوتبال بین‌المللی یا محلی شرکت کنند و کار آنها استرس‌زا اما جذاب است. آنها به جای کنترل مستقیم تیم ها، باید چشمان خود را باز نگه دارند و تحولات را زیر نظر داشته باشند و از این طریق بر اساس قوانین اشتباهات را تشخیص داده و مجازات های معقولی را اعمال کنند. همه چیز به صورت دستی انجام می شود، بنابراین بازیکنان نیز باید درک درستی داشته باشند تا از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری کنند.

در مورد نتیجه هر خطا تصمیم بگیرید

خطای هر بازیکن بر اساس دیدگاه‌ها یا جدول‌های زمانی متعدد است، و بازی شبیه‌ ساز داور فوتبال یک سری لیست‌ها یا راهنماهای دقیق را در زمان واقعی ارائه می‌کند. این امر به مردم امکان دسترسی به قوانین فوتبال یا شیوه رسیدگی به بسیاری از پرونده ها را می دهد و در نتیجه شهرت آنها را افزایش می دهد. روندی که نتیجه هر خطا را تعیین می کند بر روحیه یا تعادل بازی نیز تأثیر می گذارد و همه چیز را هیجان انگیزتر و پیچیده تر می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی Football Referee Simulator

دانلود بازی Football Referee Simulator – بازی شبیه ساز داوری فوتبال اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Vladimir Plyashkun
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.