خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gladiators: Survival in Rome v1.7.2 بازی گلادیاتورها اندروید

Gladiators: Survival in Rome بازی گلادیاتورها: بقا در روم اندروید

 

Gladiators: Survival in Rome یک بازی نقش آفرینی برای بقاء سرباز بیابانی است که افراد برده شده ای را که برای عدالت می جنگند، نجات می دهد.

Gladiators: Survival in Rome یک بازی بالقوه اکشن-نقش آفرینی است و از روزهای اولیه آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شخصیت اصلی بازی قهرمانی است که از دست ارتش سزار فرار کرده و به دنبال زندگی جدیدی برای خود است. شما همه چیز را از ابتدا شروع خواهید کرد، خودتان از آن بهره برداری خواهید کرد، راهی برای زنده ماندن پیدا خواهید کرد، افراد برده شده را نجات خواهید داد، با شر مبارزه خواهید کرد. جهان روم باستان منتظر شما است، قهرمان ما.

 

حرکت آزادی، مبارزه با قدرت

در بازی Gladiators شما در حال فرار به یک جنگل وسیع هستید و باید راهی برای نجات خود پیدا کنید. بنابراین جنگیدن اجتناب ناپذیر است. زمینه های بی شماری برای کاوش و یادگیری برای شما وجود خواهد داشت. اما این صحنه فوق العاده حاوی دشمنان و شرورهای زیادی است که توانایی واقعی شما را به آنها نشان می دهد. با سلاح های تعبیه شده در بازی شجاعانه بجنگید. چکش، شمشیر، زره، انرژی همیشه منتظر شما هستند تا احیا و ارتقا دهید تا بالاترین راندمان جنگی را به دست آورید. هر برد برای شما سود زیادی به همراه خواهد داشت. جنگجویان رومی ضربات و حملات فوق العاده زیبایی خواهند داشت. از سلاح ها به طرز ماهرانه ای استفاده کنید، چالش ها را غلبه کنید و ماموریت ها را کامل کنید.

 

ساختن جهان با دستان خالی

شما پا به بیابان می گذارید. تنها چیزی که داری یک جنگل غنی بکر و دست نخورده است. برای زنده ماندن، ماموریت شما این است که به طور کامل از آنچه در بازی موجود است بهره برداری کنید. به راحتی می توانید چوب، غذا و سنگ تهیه کنید، اما آنها را ساده نگیرید. فقط با همین مواد ساده می توانید یک امپراتوری باشکوه بسازید. منابع اینجا نامحدود است، بنابراین می‌توانید آزادانه چوب را خرد کنید و معدن را باز کنید، گیاهان دارویی جمع‌آوری کنید یا حتی حیوانات وحشی را شکار کنید. پس بیایید بهترین سلاح ها را برای بهره برداری از تمام قدرت طبیعت تجهیز کنیم. یک ویژگی نسبتاً جالب این است که منابع می توانند پس از مدت کوتاهی پس از استخراج مجدد دوباره تولید شوند.

میزبانی و ذخیره سازی برده

دنیای اکشن بازی Gladiators: Survival in Rome پر از بردگان اسیر و شکنجه شده است. ماموریت جنگجوی رومی این است که گروگان ها را نجات دهد و به آنها زندگی صلح آمیزی بدهد. نه تنها نجات، بلکه می توانید با این گروگان ها دست بدهید تا قوی ترین تیم جنگی را ایجاد کنید. از چکش، تبر نبرد استفاده کنید و بردگان بیچاره را از قفس های چوبی آزاد کنید. علاوه بر این، برای تکمیل ماموریت خود باید با نگهبانان نیز مبارزه کنید. هر فرد ذخیره شده به شما سکه ها و قدرت بیشتری می دهد تا برای نبرد بعدی آماده باشید. از همه چیز موجود در بازی گلادیاتورها استفاده کنید تا به بزرگترین گلادیاتور امپراتوری روم تبدیل شوید.

 

باز کردن آیتم جهان

با ارزش ترین چیزها در مکان های برجسته نیستند. پادگان های متروک حاصلخیزترین و حاصلخیزترین زمین های بازی گلادیاتورها هستند. سلاح های قدرتمند، زره های جنگی، معجون های سلامتی، صندوق های گنج همیشه در اینجا جستجو می شوند. بنابراین زیاد درگیر دویدن در مکان های عجیب و غریب نشوید و این منطقه ارزشمند را فراموش کنید. هر قطعه زمین را در اینجا جستجو کنید و بهترین استفاده را ببرید. از آنچه که به دنبال تبدیل شدن به دفاع است، استفاده کنید، پیشرفته ترین سلاح. هر منبع یافت شده به شما کمک خواهد کرد. این بستگی به توانایی شما در سازماندهی کار و همچنین مبارزات شما دارد. زره و کلاهی که می سازید به شما کمک می کند تا در برابر خطرات میدان نبرد مقاومت کرده و از خود محافظت کنید.

 

شما یک جنگجوی تنها نیستید

این بازی دارای اتصال داخلی است و می توان آن را با دوستان بازی کرد. جنگجویان گلادیاتور با دوستان خود در ارتباط خواهند بود تا از این نبرد بزرگ لذت ببرند و وظایف خود را با هم به اشتراک بگذارند تا سریع ترین دور را انجام دهند. بردگان و دوستان نجات یافته همگی می توانند هم تیمی های شما باشند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد مبارزه با دشمنان زیاد نیست. همه در کنار شما خواهند ایستاد سفر برای تسخیر امپراتوری روم قطعات زیادی دارد، تحقیق کنید و کار را به درستی تقسیم کنید تا به سرعت موارد را جمع آوری کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Gladiators - Survival in Rome مود

دانلود بازی Gladiators: Survival in Rome – بازی گلادیاتورها بقاء در روم اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Colossi Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.