خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kicko & Super Speedo v1.2.1 بازی کیکو اندروید

Kicko & Super Speedo بازی کیکو اندروید

 

Kicko & Super Speedo یک بازی مسابقه دونده بی پایان است. در صورت ترکیب با آهنربا، جوایز بیشتری جمع آوری کنید و نابود کردن دشمنان را فراموش نکنید.

بازیکنان شخصیت را برای غلبه بر جاده های مختلف در یک مسابقه هیجان انگیز بی پایان در بازی Kicko & Super Speedo کنترل می کنند. بازیکن پسر بازیگوشی را کنترل می کند که بی پایان مسابقه می دهد و از فضاهای بی شماری عبور می کند. از مهارت هایی مانند یک جنگجوی قهرمان هنگام پریدن، سر خوردن در جاده استفاده کنید. در طول مسابقه، تا جایی که می توانید پاداش جمع آوری کنید. و بیشتر وقتی که تقویت کننده های قدرت یا آهنربا را ترکیب می کنید. فراموش نکنید که در بازی کیکو و سوپر اسپیدو دشمنان خود را نابود کنید، کسانی که در راه شما ایستاده اند.

 

بدوید و خیابان های رنگارنگ را کاوش کنید

جایی که می‌توانید قوی‌تر و سریع‌تر از همیشه باشید. به مسابقه بی‌پایانی که در بازی Kicko & Super Speedo برگزار می‌شود بپیوندید. با شرکت در این مسابقه وسیع، تجربه ارزشمندی در این بازی کسب خواهید کرد. یک بازی مهیج که تجربیات ارزشمند زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. بر همه موانع غلبه کنید، مسابقه دهید و دنیای رنگارنگ را با مسیرهای مختلف کشف کنید.

 

از مهارت های منحصر به فرد برای غلبه بر موانع استفاده کنید

هیچ محدودیتی در بازی Kicko & Super Speedo وجود ندارد. و یکی از بهترین بازی های دونده بی پایان اندروید است. این مسابقه وسیع را تجربه کنید. فقط بدو و کاری که دوست داری انجام بده البته شما هم باید زنده بمانید. در اسرع وقت از موانع دوری کنید تا نمردید. از حرکاتی مانند پریدن، جاخالی دادن و سر خوردن استفاده کنید تا مسابقه خود را طولانی تر کنید.

 

در مسابقه بی پایان جوایز جمع آوری کنید

اگر این فقط یک مسابقه معمولی باشد، شاید خسته شوید. اما شگفتی های بیشتری از همیشه وجود دارد. ثروتمند شدن در این بازی آسان است. احتمالا پس از اتمام مسابقه در این بازی میلیاردر خواهید شد. در طول چالش، بازیکنان باید برای غلبه بر موانع احتیاط کنند. بیایید تا جایی که می توانید پاداش جمع آوری کنیم.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Kicko & Super Speedo بینهایت

دانلود بازی Kicko & Super Speedo – بازی کیکو و سوپر اسپیدو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Zapak
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.