خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Spider Hero: Super Fighter v1.12.0 بازی اسپایدر هیرو اندروید

Spider Hero: Super Fighter بازی اسپایدر هیرو اندروید

 

Spider HeroSpider Hero: Super Fighter به شما اجازه می‌دهد تا عنکبوت ابرقهرمانی را برای نجات شهر کنترل کنید. مخالفان شما صدها شرور جنایتکار هستند که با قدرت ماوراء طبیعی بیداد می کنند

اگر همیشه آرزوی تبدیل شدن به یک ابر عنکبوت را داشته اید، بازی Spider HeroSpider Hero: Super Fighter انتخاب مناسبی برای شماست. در بازی اسپایدر هیرو به بازیکن یک توانایی جادویی و فوق بشری خاص داده می شود که ویژگی های منحصر به فردی را به شما می دهد. در کنار آن مهارت هایی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر قدرت را بیفزایید. در مواجهه با شما، رئیسان درجه یک جنایتکار با جاه طلبی برای تسلط بر شهر هستید. به نظر می رسد بازیکنان برای مدتی غرق در بازگشت به گذشته با خط داستانی افسانه ای ابرقهرمان مرد عنکبوتی هستند.

 

خراش SPAID

در ابتدای بازی Spider HeroSpider Hero یک بازیکن فقط یک مرد معمولی است، اما یک رویداد بزرگ ماموریت شما را تغییر می دهد. یعنی به طور تصادفی توسط عنکبوت گزیده می شوید و مواد رادیواکتیو شروع به پخش شدن کرده و باعث ایجاد جهش در بدن شما شده است. یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد، شما نمردید، بلکه برعکس، ابرقدرت جادویی در شما فعال شد، از جمله توانایی فوق بشری با حس ششم. این به بازیکنان کمک می کند تا از خطرات فوری برای ساختن یک استراتژی برای مقابله سریع مطلع شوند.

 

سرعت سریع

بازی Spider HeroSpider Hero: Super Fighter بدون توقف در اینجا، توانایی های شگفت انگیزی را به بازیکنان می دهد. علاوه بر سرعت دویدن سریع، مهارت‌های مبارزه‌ای عالی به شما اضافه می‌شود که به سختی می‌توانید با آن همراه شوید. چابکی قهرمانانه در این ابرقهرمان مرد عنکبوتی گنجانده شده است. نه تنها این، بلکه تجهیزات اضافی ویژه ای نیز برای افزایش حداکثر قدرت مرد عنکبوتی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

مشکل فن آوری علمی

آنها در مقابل چشمان شما ظاهر می شوند جنایتکاران برتر این شهر هستند. آنها به خاطر اشتباهی در آزمایشگاه به همان اندازه که اکنون هستند بی رحم شدند. کاملا مشابه ابرقهرمانان در دنیای بازی Spider Hero تصادفات علمی یا حتی یک اشتباه کوچک در استفاده از فناوری علمی نیز باعث اشتباهات تکان دهنده ای شده است. در نتیجه جنایتکارانی که با مرد عنکبوتی روبرو می شدند ظاهر شدند. آنها می خواهند تمام قلمرو این شهر را اشغال کنند و تمام ابرقهرمانانی را که در راه هستند نابود کنند.

 

تغییر قدرت پلیس

در این شهر که انسان‌ها نیز حضور دارند، می‌توانید تکنیک‌های فوق‌العاده خاصی را بسازید و قدرت آن برای مقابله با مافیای تهدیدکننده شهر بر قدرت آن‌ها افزوده است. در بازی Spider Hero نیروی پلیس ذاتا وظیفه یافتن عدالت برای جامعه را بر عهده دارد. اکنون، آنها به افراد بد تبدیل شده اند. علاوه بر این، نیروی نظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باعث سوء تفاهم ها و جنگ های زیادی می شود.

 

حرکت و حمله به روش جایگزین

اکنون می توانید ابرقهرمان مرد عنکبوتی خود را تصاحب کنید و رسماً آن را در طول سفر خود جابه جا کنید و حملات غوغایی در رنگ های ابرقدرت های حماسی ایجاد کنید. بازی قهرمان عنکبوتی از دوران کودکی به عنوان هدیه ای برای طرفداران کتاب های کمیک متولد شده است. شما با اقدامات غیرقابل پیش بینی ظاهر می شوید که برای مخالفان جذابیت دارد و به شما کمک می کند تا به سرعت تجربه کسب کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 37 سال توصیه کرده اند.
Spider Hero: Super Fighter

دانلود بازی Spider Hero: Super Fighter – بازی قهرمان عنکبوتی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Superhero Academy
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.