خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Weapon King v45 بازی پادشاه اسلحه اندروید

The Weapon King بازی پادشاه اسلحه اندروید

 

The Weapon King – Legend Sword یک بازی عالی با سبک مبارزه پیشرفته است. با 100 مرحله چالش برانگیز برای شرکت و نشان دادن توانایی مبارزه خود و باید هوشیار باشید تا با عالی ترین شمشیر دنیا را از این خطر نجات دهید. این بازی دارای پیکربندی ساده ای است و به راحتی برای بازیکنان قابل دسترسی است. علاوه بر این، گرافیک در سبک کمیک زیبا طراحی شده است که بازیکنان را به خود جذب می کند.

 

گیم پلی ساده و سیستم کنترل منظم

قبل از شروع بازی The Weapon King شما از طریق خط داستانی که به سطح خود می رسد خوانده می شوید. آن داستان به عنوان صفحات طنز جالب طراحی شده است که محتوای آن با جزئیات ارائه شده است تا بهتر متوجه شوید. بر خلاف دیگر بازی های نقش آفرینی، شما کنترل شخصیت را برای حرکت برای مبارزه نخواهید داشت، اما کنترل جمع آوری شمشیرها را با گیم پلی آسان خواهید داشت.

حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای را برای تقویت رزمندگان خود جمع آوری کنید

پس از تکمیل سطح، از آن کلمات برای تبدیل آنها به حلقه و زنجیر استفاده می کنید تا قدرت بالقوه رزمندگان افزایش یابد. یا در صورت تسلط بر کنترل ها و جمع آوری شمشیرهای زیاد، می توانید تمام حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای را در ماجراجویی جمع آوری کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید جعبه های جواهرات پر از چراغ و سایر اقلام گرانبها را دریافت کنید.

ویژگی های کلیدی بازی The Weapon King

– این بازی به حقوق شخصی شما دسترسی ندارد اما همچنان به شما امکان می‌دهد تا تنظیماتی را در بازی انجام دهید، مخصوصاً می‌توانید برای افزایش قدرت جنگجو، خریدهای درون برنامه‌ای انجام دهید.
– صد مرحله مختلف چالش برانگیز برای شما که می توانید با سختی فزاینده در آن شرکت کنید و همچنین سبک بازی برای شما بهبود یافته است تا تجربیات هیجان انگیزی داشته باشید.
– شمشیرها را جمع آوری کنید و شمشیرهای بزرگ بسازید تا با ارواح تاریک شیطانی که مردم را آشفته می کنند مبارزه کنید و از خطراتی که ایجاد می کنند جلوگیری کنید.
– حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای با قدرت های پنهان را جمع آوری کنید که می توانید در ماجراجویی خود به دست آورید و یک جعبه جواهرات پر از نور مرموز برای جنگجوی خود دریافت کنید.
– کنترل‌های ساده و شهودی برای دسترسی آسان، انعطاف‌پذیری و سرعت در جمع‌آوری شمشیرها، تمام تلاش خود را برای نجات جهان قبل از اینکه خیلی دیر شود انجام دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی The Weapon King هک شده

دانلود بازی The Weapon King – بازی پادشاه اسلحه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: NextDoors
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.