خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود City Flight Pilot v1.1.8 بازی شبیه ساز پرواز اندروید

City Flight Pilot بازی شبیه ساز پرواز اندروید

 

 

City Flight Pilot: Plane Games یک بازی شبیه سازی پرواز است که در آن بازیکنان پروازهای دقیقی را انجام می دهند. بسیاری از چالش ها به مهارت های خلبانی بازیکنان نیاز دارند و هواپیماهایی با فضای داخلی چشمگیر منتظر آنها هستند.

بازی City Flight Pilot: Plane Games تجربه یک خلبان را ارائه می دهد زیرا آنها یک هواپیما را تحویل می گیرند و ماموریت های خود را در بازی کامل می کنند. شما آن را با کنترل های کاملاً دقیق کنترل خواهید کرد و بسته به موقعیت هواپیما، عوامل زیادی را تنظیم خواهید کرد. در عین حال، چالش های مختلفی وجود خواهد داشت که می توانید برای به چالش کشیدن و تجربه هواپیماهایی با فضای داخلی چشمگیر به آنها ملحق شوید. بازی خلبان شهر پرواز: بازی های هواپیما از بهترین بازی های شبیه ساز پرواز اندروید است.

 

خلبان شوید و با هواپیماهای دقیق پرواز کنید

در بازی‌ City Flight Pilot بازیکن به خلبانی تبدیل می‌شود که بازیکن می‌تواند هواپیماها را به مکان‌های مختلف پرواز دهد. همیشه چالش هایی وجود خواهند داشت که برای تکمیل سطح به بهترین شکل باید بر آنها غلبه کنید. در عین حال، این یک بازی شبیه سازی است، بنابراین تمام عناصر بازی به صورت دستی انجام می شود. می توان گفت که آزاد خواهید بود از آنچه بازی به ارمغان می آورد لذت ببرید و در موارد مختلف خود را به چالش بکشید.

بر بسیاری از چالش هایی که بازی به ارمغان می آورد غلبه کنید

پس از شناخت خوب کنترل ها، اولین سطوح را در بازی City Flight Pilot: Plane Games شروع خواهید کرد. شما می توانید در یک فرودگاه حاضر شوید و کار را انجام دهید تا هواپیمای شما بتواند با دقت کامل به مقصد برسد. در عین حال، جهان در این بازی کاملاً دارای خواص فیزیکی است، بنابراین مطمئناً نمی خواهید هواپیمای شما تحت تأثیر قرار گیرد. همچنین پس از رسیدن به مقصد، باید سرعت خود را کم کرده و ارابه فرود را به درستی فعال کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی City Flight Pilot

دانلود بازی City Flight Pilot – بازی شبیه ساز پرواز مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Jima Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.