خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pixel Worlds: MMO Sandbox v1.7.21 بازی پیکسل ورلد اندروید

Pixel Worlds: MMO Sandbox بازی پیکسل ورلد اندروید

 

Pixel Worlds: MMO Sandbox به شما این امکان را می دهد که ماجراهای هیجان انگیز زیادی را تجربه کنید، آیتم های ارزشمند زیادی را دریافت کنید و بتوانید در این مسیر دوستان زیادی پیدا کنید.

Pixel Worlds یک بازی رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا از علاقه خود به طور کامل لذت ببرید. شما این آزادی را دارید که چیزها را به روش خود بسازید. با ویژگی های هیجان انگیزی که بازی در اختیار شما قرار می دهد، فضای سرگرمی و سرگرمی فوق العاده ای خواهید داشت، خیال خود را راحت می کنید و هدایای معنادار زیادی از برنامه دریافت می کنید. از تمام دانش خود استفاده کنید تا بهترین بازیکن این بازی باشید.

 

مزرعه ای زیبا ایجاد کنید و آن را به بهترین شکل توسعه دهید

وقتی به دنیای پیکسلی بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox می‌آیید، مهارت‌های طراحی خود را از طریق مراحل ساخت و ایجاد مزرعه نشان خواهید داد. اگر آن را به زیبایی در هر دو شکل و کیفیت بسازید کمک خواهد کرد و به کشاورزان مکانی برای رشد و پرورش حیوانات راحت‌تر می‌دهد. علاوه بر این، برای اینکه مزرعه کامل تر و باشکوه تر شود، باید اقلام دیگر و مبلمان باکیفیت بخرید و تهیه کنید.
علاوه بر این، در فرآیند کشاورزی شما این فرصت را خواهید داشت که جواهرات کمیاب را پیدا کنید و همچنین فرصت جمع آوری اقلام با ارزش را خواهید داشت. می توانید آنها را بفروشید تا درآمد بیشتری کسب کنید، یا می توانید از آنها برای تجارت و مبادله با هر نهاد دیگری استفاده کنید.

 

وارد ماجراهای سرگرم کننده و منحصر به فرد شوید

بازی Pixel Worlds شما را با بسیاری از ماجراهای جدید و هیجان انگیز شگفت زده خواهد کرد. در آن سفر باید با هیولاهای غول پیکر زیادی در سیاه چال مبارزه کنید. آنها قانع کننده هستند و به سرعت به شما حمله می کنند، بنابراین شما باید مراقب باشید و موقعیت را با مهارت و انعطاف پذیری مدیریت کنید. علاوه بر این، شما موارد کمیاب زیادی را جمع آوری خواهید کرد که می تواند به شما در مزرعه کمک کند. بسته به نحوه بازی هر فرد، تجربه های متفاوتی در این نبردهای هیجان انگیز و سرگرم کننده خواهید داشت.

 

آزادی سفارشی کردن شخصیت خود به منحصر به فردترین و زیباترین روش

بازی Pixel Worlds: MMO Sandbox به شما این امکان را می دهد که شخصیت های خود را به دلخواه خود نصب و ویرایش کنید. محصولاتی مانند کلاه، لباس، کفش و بسیاری از جواهرات دیگر را پیدا کنید و تجارت کنید تا شخصیت خود را زیباتر و زیباتر کنید. همه آنها چهره های برجسته ای هستند و ویژگی های جدیدی را به ارمغان می آورند که باعث می شود بسیاری از بازیکنان کاملاً از این شخصیت های باورنکردنی خوشحال و هیجان زده شوند. هر شخصیت شخصیت های متفاوتی خواهد داشت و شما باید به ترجیحات آن ها کمک کنید تا بهترین لباس را بپوشند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Pixel Worlds با پول بی نهایت

دانلود بازی Pixel Worlds – بازی دنیاهای پیکسلی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kukouri Mobile Entertainment
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.