خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Space Zombie Shooter v0.11 بازی تیراندازی زامبی فضایی اندروید

Space Zombie Shooter بازی تیراندازی زامبی فضایی اندروید

 

Space Zombie Shooter، با الهام از شخصیت های Among Us، اکنون به مبارزه با زامبی ها بازگشته است. در ایستگاه فضایی، بازیکنان با سلاح هایی در دست به جنگجویان قدرتمندی تبدیل می شوند و انبوهی از زامبی ها را نابود می کنند.

شخصیت ها الهام بخش Zombie Shooter در بازی Among Us هستند که زمانی بازیکنان زیادی را تکان می داد و اکنون دوباره آن را خواهید دید اما با نسخه ای متفاوت. به جای اینکه بفهمید در بین بقیه چه کسی خیانتکار است، با این بازی شما و چند نفر دیگر در نقش جنگجویان برای از بین بردن زامبی ها بازی خواهید کرد. به نبردهای هیجان انگیز و بی پایان بین شما و زامبی های مهیب که به طور فزاینده ای شلوغ می شوند، بپیوندید.

طرح احساس دراماتیک است

داستان بازی Space Zombie Shooter در مکانی دور از فضا که فقط سفینه فضایی شما در میان هزاران ستاره شناور است آغاز خواهد شد. شما به عنوان یک مزدور حرفه ای بازی خواهید کرد و با زیردستان خود برای کشف همه چیز در جهان قدم می زنید. شما فکر می کردید که همه چیز قرار است بسیار آرام باشد، اما اکنون یک پیام فوری در مورد انجام یک ماموریت خطرناک دریافت می کنید. یک کار جدید که قبلا هرگز انجام نداده اید و یک چالش قابل توجه خواهد بود.

جنگ های هیجان انگیز

شما می توانید شخصیت خود را انتخاب کنید، اما اگر به تازگی بازی را شروع کرده اید، فقط می توانید یک شخصیت موجود را که بازی ارائه می دهد انتخاب کنید. نکته هیجان انگیز این است که شما قادر خواهید بود بین حالت های 1 نفره و 2 نفره یکی را انتخاب کنید، بنابراین بدون دعوا با دوستان خود منتظر چه چیزی هستید. هر شخصیت و اسلحه به دلخواه شما انتخاب می شود، مانند تعدادی اسلحه و حتی چاقو. در داخل، ایستگاه فضایی وسیع است و به مناطق مختلف تقسیم شده است تا شما شخصیت خود را کنترل کنید تا در جستجوی زامبی ها بگردید.

سلاح خود را ارتقا دهید

در هر بازی اکشن، سلاح ها نیز ضروری و ضروری هستند، زیرا به شما کمک می کنند تا دشمنان را سریعتر از بین ببرید. با این حال، داشتن یک سلاح با قدرت فوق العاده و در مقایسه با یک نوع که خیلی ضعیف نیست، قطعاً همه قوی تر را انتخاب می کنند. اما برای داشتن آن، در بازی Space Zombie Shooter باید آن‌ها را ارتقا دهید تا آنها را قوی‌تر کنید و همچنین هنگام تیراندازی به زامبی‌ها، آسیب جدی‌تر وارد کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی تیرانداز فضایی زامبی Space Zombie Shooter

دانلود بازی Space Zombie Shooter – بازی تیرانداز زامبی فضایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: KATbIK STUDIOS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.