خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Isle Builder: Click to Survive v0.3.9 بازی جزیره ساز اندروید

Isle Builder: Click to Survive بازی جزیره ساز اندروید

 

Isle Builder: Click to Survive یک بازی بقا هیجان انگیز و جذاب است. بازیکنان باید به طرز ماهرانه ای مهارت های معدن ، کاردستی ، جستجوی محصولات و امکانات ساختمانی و زیرساخت ها را برای اضافه شدن به روزهای زندگی در این جزیره هماهنگ کنند و راه های بازگشت به خانه را در اسرع وقت پیدا کنند.

 

بازی Isle Builder: Click to Survive تجربیات مهیجی را ارائه می دهد و بازیکنان را در موقعیت هایی مانند گذشته قرار می دهد تا هوش ، چابکی و درک خود را به چالش بکشند. برای کسانی که علاقه مند به کاوش و جستجو هستند ، این یک انتخاب ایده آل است. بازی Isle Builder قول می دهد چیزهای هیجان انگیز و مفید بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد و مهارت های بقا بیشتر به شما می دهد. پس از گم شدن در اینجا ، بازگشت به خانه آسان نیست ، بنابراین ابتدا باید در اینجا با محیط سازگار شوید و سپس راهی برای بازگشت به خانه در اسرع وقت پیدا کنید.

 

گمشده در جزیره ای از راه دور بسیاری از چیزهای جدید را پنهان کرده است

با آمدن به بازی Isle Builder ، بازیکنان به یک جزیره ناآشنا هدایت می شوند. بازیکنان قادر به بازدید و کشف چیزهای جدید در اینجا خواهند بود. این جزیره پر از موارد برای خدمت به وجود شما است ، بنابراین شما فقط آن را یاد می گیرید و چیزهای لازم را برای خودتان جمع می کنید. این جزیره چیزهای عجیب و غریب زیادی برای کشف شما دارد. بازیکنان هم می توانند در یک ماجراجویی هیجان انگیز در این جزیره تجربه کنند و شرکت کنند. این همچنین یک فرصت خوب برای شما برای بهبود مهارت های بقا است.

 

منابع را جستجو و جمع آوری کنید

منابع نادر بی شماری برای بازیکنان برای یافتن و بهره برداری در جزیره بازی Isle Builder: Click to Survive وجود دارد. بازیکنان مجاز به ایجاد چوب ، سنگ و سنگ معدن برای ایجاد ابزار آشپزی ، ابزار کار و سلاح برای جنگ با جانوران این جزیره هستند. Isle Builder همچنین در این جزیره زیبا مواد طبیعی زیادی را برای شما فراهم می کند که می توانید برای ساخت خانه ای برای خود جمع آوری کنید. انواع مواردی که بازی به ارمغان می آورد به بازیکنان کمک می کند تا حیات وحش را در این جزیره احساس کنند.

 

مهارت های معدن و ساخت خود را بهبود بخشید

بازی های بقا همیشه موانع زیادی به شما می دهند و به آسانی که مردم فکر می کنند آسان نیست. بازیکنان باید سخت کار کنند و در هماهنگی مهارت های نرم خود انعطاف پذیر باشند. Isle Builder به بازیکنان این امکان را می دهد تا منابع را به مواردی که می توانند برای زنده ماندن از آنها استفاده کنند ، تولید کنند. مهارت های معدن و کار شما نسبت به گذشته بهبود می یابد. پس از استخراج و پردازش آن موارد ، بازیکن نیز باید اشیاء بسازد.

 

ذهن خلاق برای ایجاد بسیاری از ابزارهای جدید

برای داشتن یک زندگی آسان در جزیره ، بازیکنان باید ابزارهای جدید و مدرن تری اختراع کنند. همچنین می توانید از این ابزارها به روش های مختلف منحصر به فرد استفاده کنید. با سایر بازماندگان ملاقات کنید تا از تجربیات خود بیاموزید و به شما در بهبود زندگی کمک کنید. با تشکر از افراد دیگر ، شما احساس تنهایی نمی کنید و همه چیز سریعتر و لذت بخش تر می شود.

 

استراتژی های جدید بقا را برای خودتان انتخاب کنید

بازیکنان در انتخاب استراتژی ها و دستورالعمل های جدید محدود نیستند اما در انتخاب دستورالعمل های خود آزاد هستند. هنگام شرکت در Isle Builder ، بازیکنان می توانند بسیاری از مکان های جدید را کشف کنند ، بسیاری از ابزارهای جدید را تهیه کرده و مخفیگاه را در یک جزیره در وسط اقیانوس وسیع بسازند. موارد فوق برای بازیکنان آسان نیست ، اما به جذابیت بازی می افزاید. هر بازیکن استراتژی های خاص خود را دارد ، اما تا زمانی که شما باید کارهای اختصاص داده شده را انجام دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی Isle Builder: Click to Survive

دانلود بازی Isle Builder: Click to Survive – بازی ساخت جزیره مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CASUAL AZUR GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.