خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Grindia: Dungeon Quest v0.3.016 بازی گریندیا اندروید

Idle Grindia: Dungeon Quest بازی گریندیا اندروید

 

Idle Grindia: Dungeon Quest یک بازی نقش آفرینی هیجان انگیز با گیم پلی حماسی RPG است. شما شخصیت خود را کنترل خواهید کرد تا با چالش های منحصر به فرد ساخت سلاح روبرو شوید و رئیس های ترسناک را شکست دهید.

بازی Idle Grindia: Dungeon Quest عنوانی مبارزه ای و خاص با نبردهای جذاب است که می توانید آن را کشف کنید. شما باید با بسیاری دیگر از مخالفان آنلاین رقابت کنید و ماموریت شما این است که برای محافظت از صلح جهانی، تمام دشمنان را نابود کنید. با تخصیص صحیح منابع و ایجاد سلاح های ویژه از اجزای مختلف، می توانید با تمام دشمنان مقابله کرده و مهارت های قدرتمندتری را باز کنید.

سرزمین خود را از تهاجم دشمن نجات دهید

قبل از جنگ، سرزمین های بازی Idle Grindia: Dungeon Quest زندگی آرام و مرفهی داشتند. با این حال، ارباب جن پیشرفت چشمگیر این سرزمین را دید، بنابراین نقشه بسیار بدی برای حمله داشت. او به تمام شهر نفوذ کرده است و تنها با یک حمله فرماندهی، تمام نقاط سرزمین شما در یک لحظه مستعمره او شد.

نظام نظامی ما با ارتش و قدرت زیاد او نتوانست به موقع به آن موقعیت حساس واکنش نشان دهد، بنابراین مجبور به پذیرش تسلیم شدیم. بنابراین شما تبدیل به یک قهرمان خواهید شد که برای محافظت از شهر خود در برابر مرگ و نابودی مبارزه می کند. در عین حال، شما باید هم تیمی های خود را برای کمک به شما در این چالش های دشوار احضار کنید.

در نبردهای سرنوشت ساز شدید شرکت کنید

وظیفه شما در بازی Idle Grindia این است که سعی کنید در جنگ ها پیروز شوید و تمام دشمنان را از بین ببرید. سختی با گذشت زمان افزایش می یابد، بنابراین در اولین نبردها احساس هیجان انگیز و کاملاً ساده خواهید داشت. در نبردهای بعدی باید سعی کنید رهبری خود را نشان دهید تا بتوانید بر همه چالش ها غلبه کنید و وظایف محوله را به پایان برسانید. گیم پلی بازی تفاوت چندانی با دیگر بازی های هم سبک ندارد. شما فقط باید خون را برای قهرمان خود پمپاژ کنید، لباس بخرید، سلاح ها را بهبود ببخشید و او را تجهیز کنید تا بتواند در نبردهای سخت پیروز شود و جوایز شایسته دریافت کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Idle Grindia هک شده

دانلود بازی Idle Grindia: Dungeon Quest – بازی مدیریت گریندیا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Iron Horse Games LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.