خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Football Clash v0.78 بازی فوتبال کلش اندروید

Football Clash بازی فوتبال کلش اندروید

 

Football Clash می خواهد شما را به مسابقات برتر فوتبال برساند و شما همیشه این فرصت را خواهید داشت که خودتان را کشف کنید. نبردها همیشه در کانون توجه خواهند بود تا شما فرصتی برای به ثمر رساندن گل های شایسته بیشتری داشته باشید.

بازی Football Clash شما را به قله های پیروزی می برد و نبردهایی را ایجاد می کند که در تاریخ ثبت می شود. بازی از شما می خواهد که بتوانید تمام توانایی های خود را کشف کنید و به لطف این توانایی ها، به تیم خود کمک کنید. به‌روزرسانی‌های جدید همیشه تأثیر عمیقی بر جای می‌گذارند و به لطف آن تأثیرات، شما بیشتر شناخته شده‌اید. توانایی های شما به طور فزاینده ای تکمیل می شود و بیش از هر کس دیگری می توانید موفقیت های خود را ببینید.

تیم خود را انتخاب کنید

صدها تیم در این بازی حضور دارند و شما حق انتخاب هر تیمی را دارید. این تیم شما را در طول تمرین و همچنین روند به رخ کشیدن توانایی های خاص شما دنبال خواهد کرد. بازی Football Clash به شما این امکان را می دهد که از ارتقاهای هیجان انگیز در بازی برای ایجاد مهم ترین نبردها استفاده کنید. این بازی شما را به جدیدترین زمین های بازی هدایت می کند و به لطف آن زمین های بازی، همیشه هیجان ایجاد آخرین اهداف را دارید.

بیایید دوره های آموزشی ویژه را طی کنیم

بازیکنان در برجسته ترین دوره های آموزشی ارزش های ارتقاء ویژه ای به دست خواهند آورد. همچنین بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که در پویاترین محیط کار کنند و به لطف آن محیط برنده خواهید شد. تمرینات پایه و تمرینات پیشرفته همیشه خاص ترین انگیزه را به شما می دهد. بازیکنان همچنین توانایی های جدیدی را اضافه خواهند کرد و شما از توانایی خاص خود راضی خواهید بود.

جام های برنده را برنده شوید

بازی Football Clash به شما امکان می دهد در بازی های جدید در سراسر جهان شرکت کنید. به لطف آن محیط ها، با کاری که بازی می کنید لذت می برید. علاوه بر این، به لطف آن با دوستانی نیز ملاقات خواهید کرد و می توانید از خاص ترین مهارت های هندلینگ برخوردار شوید. بازیکنان نیز این فرصت را خواهند داشت که برای کسب جام به سرزمین فوتبال بروند. به لطف این غنائم شما نیز بیشتر شناخته خواهید شد و به لطف آن، می توانید درس های ارزشمندی نیز بیاموزید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی فوتبال کلش Football Clash

دانلود بازی Football Clash – بازی کلش فوتبال اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Volt Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.