خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Scooter FE3D 2 v1.41 بازی اسکوتر اندروید

Scooter FE3D 2 بازی اسکوتر اندروید

 

Scooter FE3D 2 بهشتی برای طرفداران اسکوتر است در حالی که آنها را در دوره های بی پایان غوطه ور می کند، ترفندهای خارق العاده ای انجام می دهد یا از اوج کمال در ورزش اسکوتر لذت می برد.

بازی Scooter FE3D 2 آزادی ها و امکانات بی پایانی را برای تجربه گیم پلی آزاد با موضوع پویا و نوآورانه اسکوتر به مردم ارائه می دهد. همچنین از یک موتور گرافیکی قابل توجه برای تحریک توانایی های همه استفاده می کند و محیطی را پر از واقع گرایی برای اجرای هر تکنیک چشم نواز و واضح می کند. بهترین بخش این است که همه می توانند دوره های سفارشی ایجاد کنند و از تکنیک های پیشرفته با دوستان خود در محیط های مختلف لذت ببرند یا به نمایش بگذارند.

 

یک گیم پلی فراگیر و شهودی به سبک آزاد

ویژگی چشمگیر بازی های سبک آزاد این است که هیچ محدودیتی در گیم پلی ندارند و به بازیکن آزادی مطلق می دهند. همین امر در مورد بازی اسکوتر 2 نیز صدق می کند زیرا بازیکنان را مجبور می کند تا روی اجرای تکنیک های چشم نواز با اسکوترها تمرکز کنند تا قفل دستاوردهای هیجان انگیز بیشتری را باز کنند. با این حال، پتانسیل ها و سیستم های گیم پلی بسیار تعاملی هستند به طوری که همه بهترین ها را برای گیم پلی بی پایان به ارمغان می آورند.

 

سیستم کنترل به خوبی سفارشی شده برای انجام تکنیک ها

عناصر رایگان گیم پلی وقتی با انعطاف پذیرترین سیستم کنترل همراه باشد، همه چیز را شلوغ تر و هیجان انگیزتر می کند. بازیکنان همچنین می توانند به جای استفاده از موارد موجود و ترکیب جوی استیک با اعمال نرم، همه چیز را برای بهترین تجربه کنترل شخصی سازی یا شخصی سازی کنند. بسته به خلاقیت بازیکن، آنها می توانند انواع تکنیک های چشمگیر را انجام دهند و تا حد امکان امتیاز کسب کنند تا تمام سهمیه های موجود را برآورده کنند.

 

نقشه های باز چندگانه با طرح های نوآورانه

علاوه بر یک گیم پلی بالقوه و خلاقانه، بازی Scooter FE3D 2 مردم را با نقشه ها یا زمین های بازی منحصر به فرد آشنا می کند تا از آنها استفاده کنند یا خودشان را بیان کنند. همه آنها دارای طراحی های ناهموار و تعامل گسترده هستند و به بازیکنان اجازه می دهند تا اقدامات فنی مختلفی را روی شبکه ها یا لبه های جداگانه انجام دهند. بسته به توانایی بازیکن در سازگاری، آنها می توانند منحصر به فردترین و چشم نوازترین حرکات را هنگام اسکوت کردن در نقشه ها انجام دهند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Scooter FE3D 2 مود

دانلود بازی Scooter FE3D 2 – بازی اسکوتر 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: EnJen Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.