خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Miss Bullet v1.0.5 بای خانم گلوله اندروید

Miss Bullet بازی خانم گلوله اندروید

 

Miss Bullet یک بازی تیراندازی سه بعدی اکشن و دراماتیک ترین بازی تیراندازی با عوامل خطرناک است که برای از بین بردن تمام دشمنان به یک مرد مسلح خوب مانند شما به عنوان رهبر نیاز دارد. این بازی برای شبیه سازی یک سبک کارتونی طراحی شده است، اما همچنان بسیار واقع گرایانه است، به علاوه صدای پر جنب و جوش باعث جذابیت بازی برای بازیکنان شده است.

یک بازی تیراندازی نهایی برای کسانی که عاشق بازی های اکشن هستند که با ماموریت های ویژه بازیکنان را به چالش می کشند. بازی Miss Bullet مکانی است که می توانید مهارت های تک تیرانداز خود را به نمایش بگذارید. تعداد زیادی از حملات و ماموریت ها در انتظار شما هستند. برای انجام این کار از تفنگی که در دست دارید استفاده کنید. بازیکنان یک بازی تیراندازی را تصور نخواهند کرد که به سبک کارتونی طراحی شده است که جالب خواهد بود.

 

بازی تک تیرانداز بسیار هیجان انگیز

بازی Miss Bullet یک بازی تیراندازی بی‌نظیر است، فقط برای کسانی که واقعاً به اکشن شدید و شدید علاقه دارند. بازیکنان باید از تفنگی که در دست دارند برای حمله به حریفان و انجام وظایف محوله استفاده کنند. اینها شدیدترین نبردهای تاریخ با حضور مرد مسلح ماهری مانند شما خواهد بود. بازیکنان با ماموران مخفی خطرناک تیراندازی می‌کنند و با مهارت‌های تیراندازی بی‌نظیر به رهبرانی با استعداد تبدیل می‌شوند.

طراحی منحصر به فرد به سبک کارتونی

هیچ کس فکر نمی کند که به سبک کارتونی برای یک بازی تیراندازی طراحی شود. این نکته خاص این بازی را از همه بازی های دیگر متمایز کرده و ویژگی متمایزی ایجاد کرده است. نه تنها این، بلکه بازی دارای گرافیک چشم نوازی است که بازیکنان را به هر نبرد علاقه مند می کند. هنوز هم هست، و این واقع گرایی بازی است. می توان گفت که طراحی گرافیکی این بازی بسیار خاص و زنده است و باعث شده تا بازیکنان نتوانند در مورد آن کنجکاو باشند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 14 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Miss Bullet مود

دانلود بازی Miss Bullet – بازی خانم گلوله اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Peaksel Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.