خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دالنود Princess Run Game v2.2.1 بازی پرنسس دونده اندروید

Princess Run Game بازی پرنسس دونده اندروید

 

بازی Princess Run با گیم پلی شبیه ساز دونده بی پایان، شما را به سفر می برد تا بر موانع غلبه کنید و سکه های شاهزاده خانم های زیبا را جمع آوری کنید.

هنگام ورود به بازی Princess Run بازیکنان این فرصت را دارند که هشت شخصیت مختلف شاهزاده خانم را کشف کنند. آنها دارای جادوی بی نظیری هستند. جمع آوری سکه های بیشتر برای شما یک نجات دهنده است و این پایه ای است برای بازیکنان تا قفل شاهزاده خانم های جدید جالب تر را باز کنند. به ویژه، شما همچنین می توانید کارهای روزانه را برای دریافت جوایز ویژه ای که نمی توانید از طریق سکه به دست آورید، انجام دهید. نه تنها این، بلکه ما یک سیستم گرافیکی سه بعدی شگفت انگیز را نیز برای شما به ارمغان می آوریم.

تبدیل به شاهزاده خانم های دوست داشتنی

پرنسس های فوق العاده زیبایی که جلوی چشمان شما ظاهر می شوند. شما قادر خواهید بود هر شخصیتی را که می خواهید انتخاب کنید. اگرچه هر دختری ویژگی های خاص خود را دارد و لباس های خاصی می پوشد، اما در یک چیز مشترک هستند. یعنی همگی فوق العاده زیبا هستند، زیبایی که با کلمات قابل توصیف نیست. به طور خاص، در مجموع 8 شاهزاده خانم به طور رسمی مورد تایید شما خواهند بود. با این حال، شما چند شاهزاده خانم را به صورت رایگان انتخاب خواهید کرد، اما برخی از آنها برای دریافت آنها باید سکه بگذارند.

چالش با موانع

پس از انجام اولین مرحله انتخاب شخصیت، صدها مانع را برای شما به ارمغان می آوریم. مدام جلوی شما ظاهر می شوند تا جلوی شما را بگیرند. در مقابل آنها، شما باید به هر قیمتی بر آنها غلبه کنید. به طور خاص، این می تواند پل های هوایی باشد که منتظر عبور شما هستند. پس از عبور شما بلافاصله از بین می رود و سفر برای فتح شهر ادامه می یابد.

مسابقه سرعت با سکه

بازی Princess Run به عنوان مسابقه سرعت شناخته می شود زیرا وقتی به اینجا می آیید، کنترل شخصیت اصلی را خواهید داشت تا با بیشترین سرعت ممکن بدود. هر چه سرعت کاراکتر سریعتر باشد، بهتر است. در اینجا متوقف نمی شویم، ما همچنین مهارت های خاصی را برای شما به ارمغان می آوریم. این یک برگ برنده در نظر گرفته می شود که به شما کمک می کند به راحتی از موانع عبور کنید. به طور خاص، پرش های بلند یا سرسره های طولانی به شما کمک می کند از موانع اجتناب کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Princess Run Game

دانلود بازی Princess Run Game – بازی پرنسس دونده اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Green Tea Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.