خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mother Simulator: Virtual Baby v1.7.57 بازی شبیه ساز مادر اندروید

Mother Simulator: Virtual Baby بازی شبیه ساز مادر اندروید

 

Mother Simulator یک بازی شبیه‌سازی اول شخص منحصربه‌فرد است، یک بازی شبیه‌سازی مادر با طراوت که احساس شادی مادری مقدس را به ارمغان می‌آورد.

بازی Mother Simulator شما را به دنیای مادری می آورد. شما نقش یک مادر را بازی خواهید کرد، همسری که خانواده اش را دوست دارد و از آن مراقبت می کند. وظیفه شما این است که از نوزادان مراقبت کنید، خانه را تمیز کنید، آشپزی کنید، از حیوانات خانگی مراقبت کنید، و بسیاری از همسران و کارهای مادر شگفت انگیز دیگر. چرخیدن در دنیای شلوغ مادر تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. شما روزهای سختی را پشت سر خواهید گذاشت زیرا کار مادر هرگز آسان نیست. پرورش و ایجاد شادی خانواده وظیفه اصلی شماست، همراه با شروع شغل مادری تا بتوانید امروز زندگی جدیدی را تجربه کنید.

مراقب کودک خود باشید

کارهای خانه مادر را در یک دنیای شبیه سازی هیجان انگیز شروع کنید که تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. با آمدن به بازی Mother Simulator تبدیل به همسر و مادر در خانواده خواهید شد. هر روز، کار شما حول و حوش خانه یک زن خانه دار می چرخد ​​که از نوزاد مراقبت می کند، به بچه ها غذا می دهد، لباس می شویید، حمام می کند و … و سایر کارهای خانه را انجام می دهد. تجربه مادری به شما نشان می دهد که دوست داشتن بیشتر خانواده چقدر سخت و مقدس است.

خانه خود را کاوش کنید

بازی فضای خانه بزرگی را باز می کند. شما زمان زیادی را صرف تمیز کردن خانه خواهید کرد. شما می توانید فضای خانه خود را به طور کامل بسته به ترجیحات و نیازهای فعلی خود تغییر دهید – هر روز ماموریت های بازی را کامل کنید تا پاداش های جذاب و پول زیادی برای کمک به زندگی روزمره دریافت کنید. علاوه بر نظافت خانه، مراقبت از نوزاد، باغبانی و آشپزی، می توانید از نقاط قوت خود نیز بهره ببرید تا بتوانید کار کسب درآمد زیاد را به پایان برسانید. فرصتی را برای بازسازی خانه رویایی خود با توجه به ترجیحات و خواسته های خود باز کنید.

نگهداری

مراقبت از خانواده هرگز کار آسانی نیست. در بازی بازی Mother Simulator باید همه چیز را با هم تطبیق دهید تا بتوانید به بهترین شکل زندگی خانوادگی را متعادل کنید. کار بزرگ یک مادر بزرگوار؛ شما باید هر روز کارهای سختی را پشت سر بگذارید. بازی طبق سطوح مختلف سلسله مراتبی خواهد داشت و بعداً سختی آن به تدریج افزایش می یابد. محیط کار خانه با کارهای عالی نظافت و آشپزی لذت بخش ترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورد. از شبیه ساز فوق العاده لذت ببرید، نقاط قوتی را که قبلاً نمی دانستید کشف کنید و کار خود را به عنوان یک زن خانه دار عالی انجام دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Mother Simulator مود

دانلود بازی Mother Simulator – بازی شبیه ساز مادر باپول بی نهایت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Skytec Games, Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.