خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Merge Restaurant v2.3.5 بازی ادغام رستوران اندروید

Merge Restaurant بازی ادغام رستوران اندروید

 

Merge Restaurant ظاهر جدیدی به شما می دهد و باید رستوران خود را بسازید و بازسازی کنید. اکنون زمان آن است که رنجش های خود را رها کنید و شروع به بازسازی نیت های گرامی خود کنید.

هنگام تصمیم گیری برای بازسازی رستوران در بازی Merge Restaurant مسیر صحیح را مشخص کرده اید. این یک بازی پازل معروف است. بازیگر اصلی دختر جوان و پویا مینا است. در این بازی باید وظایفی را که باید انجام دهید به وضوح مشخص کنید و اهداف بزرگی را که تعیین کرده اید تکمیل کنید. علاوه بر این، این بازی همچنین به شما در روند اتمام کمک می کند و به زودی به شما کمک می کند تا یک رستوران رضایت بخش داشته باشید. همچنین پازل ها به طور مداوم به روز می شوند تا ویژگی های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد کنند.

داستان بازی Merge Restaurant

قبلاً این رستوران توسط شما و دوست پسر سابقتان ساخته و ساخته شده بود. اما به دلیل اختلاف نظر، هر دوی شما موقتاً از هم جدا شده اید و مدت زیادی است که بدون توجه رستوران را از دست داده اید. اما اشتیاق شما به آشپزی، همراه با ایده های جدید، نیروی محرکه ای بود که به شما کمک کرد تا رستوران را احیا کنید. با این حال، چون برای مدت طولانی بدون مراقبت رها می شد، همه چیز پیچیده می شد و احتمالاً چیزهای داخل آن آسیب دیده بودند. اما این چیزها به تدریج با چیزهای جدیدتری جایگزین می شوند که باعث می شود رستوران شما جدیدتر از همیشه به نظر برسد.

غذای لذیذ تهیه کنید

پس از اتمام تمام کارها در رستوران، بازیکنان باید در بازی Merge Restaurant منویی را نیز برای برآورده کردن الزامات بسازند. بازیکنان باید به طور فعال میزهای مد روز را انتخاب کنند و صندلی ها مناطق خدمات ورود را به بهترین نحو ایجاد کنند. در عین حال، شما همچنین باید انگیزه‌های جدیدی را برای رستوران ایجاد کنید تا فروش جدیدی داشته باشد. بازیکنان همچنین باید همه چیز را با دقت آماده کنند تا افتتاحیه رستوران را ارائه دهند.

ارتقاء رستوران در اشکال مختلف

افرادی که به رستوران شما می آیند همیشه از پیشنهادات اینجا خوشحال می شوند. به طور خاص، روش‌های مراقبت کارکنان از مشتریان همیشه باعث می‌شود دیگران احساس راحتی کنند. اگر روی تبلیغات خاص مشتری نیز تمرکز کنید تا بازخورد مثبت دریافت کنید، کمک خواهد کرد. همچنین باید سیستم رستوران را ارتقا دهید تا قوی تر از قبل شود.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Merge Restaurant بینهایت

دانلود بازی Merge Restaurant – بازی ادغام رستوران اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Potato Play
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.