خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Case Hunter v1.7.5 بازی شکارچی پرونده اندروید

Case Hunter بازی شکارچی پرونده اندروید

 

Case Hunter سطوح فوق‌العاده و پازل‌های معرکه ای را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد که بر عنصر کارآگاه تأکید می‌کنند و در عین حال هیجان را تحریک می‌کنند، زیرا آنها در همه چیز قدم می‌زنند و راز را فاش می‌کنند.

بازی Case Hunter همه را با گیم پلی معمولی آشنا می کند اما پر از عناصر درام پلیسی است تا همه را متمایز کند و همه رازها را حل کند. علاوه بر این، بسیاری از موقعیت‌ها یا تعاملات خاص، پتانسیل‌های جدیدی را باز می‌کنند و افراد را هنگام حل پازل هیجان‌زده می‌کنند. محتوای بیشتر نیز بر اساس پیشرفت بازیکن باز می شود، و در عین حال، دشواری را به بالاترین سطح افزایش می دهد تا همه در هنگام رمزگشایی انعطاف پذیرتر یا خلاق تر باشند.

پازل های کارآگاهی جذاب و جامع

همه پازل هایی که در بازی Case Hunter ظاهر می شوند پر از کارآگاه هستند و بازیکنان باید برای یافتن نتایج به عوامل محیطی زیادی تکیه کنند. توسعه هر پازل ساده است، اما پنهان کردن اشیا همه چیز را پیچیده‌تر می‌کند و باید به توانایی بازیکن در صحبت کردن در هنگام تعامل با شخصیت متکی باشد. آنها می توانند از طریق بسیاری از جزئیات مشکوک نتیجه گیری کنند، تمام پیامدهای تصمیمات فردی را بپذیرند، و حتی نمایش نتایج را تماشا کنند.

محیط های تعاملی برای جلب رضایت بازیکنان

علاوه بر ساختارهای پیچیده پازل، محیط‌های بازی Case Hunter دارای تعاملی غنی برای بازیکنان است تا بتوانند در پرونده‌ها جستجو کنند یا شواهد بیشتری جمع‌آوری کنند. بسته به نوع دشواری چالشی که بازیکن انتخاب می‌کند، می‌تواند مستقیماً برخی از اشیاء را در محیط جابه‌جا کند و موارد مدفون را جستجو کند. برخی از چالش‌ها حتی شگفتی‌های بیشتری خواهند داشت و در عین حال از عنصر تعاملی واقع‌بینانه حداکثر استفاده را می‌برند تا فرصت‌های سرگرمی جدیدی را برای بازیکنان باز کنند.

یک هتل بیکار و سرگرم کننده برای مدیریت

علاوه بر عناصر مربوط به موارد یا چالش های پازل، Case Hunter یک هتل بیکار ساده با طنز فراوان معرفی می کند. همچنین از مکانیک های بیکار استفاده می کند تا تقریباً هر فرآیند را خودکار کند و به طور مداوم درآمد ایجاد می کند تا گزینه های خرید بیشتری به بازیکنان بدهد یا کل هتل ها را ارتقا دهد. بر اساس پیشرفت همه، آنها می توانند آزادانه هتل را شخصی سازی کنند تا یک محیط عالی برای همه ساکنان یا بسیاری از شخصیت های منحصر به فرد دیگر ایجاد کنند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Case Hunter مود

دانلود بازی Case Hunter – بازی کیس هانتر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Focus apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.