خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ghost Case v1.0.22 بازی پرونده روح اندروید

Ghost Case بازی پرونده روح اندروید

 

Ghost Case یک بازی ماجراجویی است که به یک فیلم ترسناک تشبیه شده است، زمانی که شما، کارآگاه خصوصی، برای رمزگشایی از رمز و راز یک پرونده قتل وحشتناک و ناعادلانه بازمی‌گردید.

در ادامه داستان 20 سال پیش در مورد پرونده های قتل، بازی Ghost Case یک بار دیگر بازیکنان را به رمز و راز می کشاند. همه افرادی که در آن پرونده های مخفی جان خود را از دست داده اند، مقصر واقعی را پیدا نکرده اند. به همین دلیل است که با این بازگشت، نقش بزرگی را در یافتن سرنخ‌هایی برای حل به شما می‌دهیم. به طور خاص، وقتی به اینجا می آیید، به نقش کارآگاه رن لارسن تبدیل می شوید. پس از دریافت سیگنال های غیرعادی، این سفر ترسناک را آغاز کرده اید.

طرحی هیجان انگیز با پرونده قتل برادران آلبا

به طور خاص، ماجرای کشتن شما بدون سرنخی که در مورد آن صحبت می کنیم، قتل دو برادر آلبا است. پس از سال‌ها، این پرونده هنوز نمی‌تواند قاتل واقعی را پیدا کند، بنابراین میا آلبا و دن آلبا نمی‌توانند در آرامش باشند. آنها مدام رویاها را به کارآگاه خصوصی با استعداد رن لارسن گزارش می کردند. اکنون، این سفر رسما با سرنخ های مرموز و پیام های منحصر به فرد و وحشتناک از زندگی پس از مرگ آغاز می شود.

غلبه بر سرنخ های منحصر به فرد

آیا سفر ترسناک برای یافتن قاتل واقعی به پایان می رسد؟ لطفا در بازگشایی این پرونده با بازی Ghost Case با ما همراه باشید. به گفته بازیکنان، این بازی در کنار گیم پلی بسیار ساده و قابل درک، یکی از بازی هایی با خلاقیت ترین خط داستانی محسوب می شود. به طور خاص، شما سوالات تعاملی مختلفی را برای همه مخاطبان دریافت خواهید کرد و سرنخ ها به نوبه خود با یافتن پاسخ ظاهر می شوند.

نکات اسرارآمیز در سفر حل پازل

به همین دلیل است که سرنخ‌های مفید می‌توانند در هر جایی ظاهر شوند، بنابراین به دقت تماشا کنید. به طور خاص، نکته بسیار مهمی که این بازی به شما می دهد، تعامل با اشیا در طول این سفر ترسناک است. علاوه بر این، آزمون‌ها از آسان به دشوار تبدیل می‌شوند، بنابراین باید یک فرآیند تست ویژه را طی کنید. همراه با آن سیستم موسیقی درجه یک در هنگام تغییر فضای عالی است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 14 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی پرونده روح Ghost Case

دانلود بازی Ghost Case – پرونده روح اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Dark Dome
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.