خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Lumberwhack v6.1.5 بازی دفاع از حیات وحش اندروید

Lumberwhack بازی دفاع از حیات وحش اندروید

 

Lumberwhack: Defend the Wild شما را به دنیای میمون ها می برد. شما به میمون شجاع ما کمک خواهید کرد که شکارچیان و همچنین جنگلبانان غیرقانونی را شکست دهد.

بازی Lumberwhack مکانی خواهد بود که شما را به دنیای بزرگ جنگلی سبز می آورد. این بازی اکشن بی نظیر جذابیتی را برای بازیکن ایجاد می کند و این شما هستید که می توانید به میمون ها کمک کنید. دنیای این گونه ها توسط شکارچیان و جنگلبانان شیطانی بیشتر و بیشتر محدود می شود. شما وظیفه دارید رهبر میمون ها را برای انجام حملات هدایت کنید و از ظاهر شدن آن کارگران جلوگیری کنید. در عین حال به کمک دوستانتان نیز نیاز دارید.

ماموریت اصلی را شناسایی کنید

دنیای جنگل های سرسبز به خاطر ممانعت های همه جنگل بانان و شکارچیان کوچک و کوچکتر می شود. بازیکنان باید در بازی Lumberwhack تعیین کنند که وظیفه اصلی رفتن به این سرزمین ها و دادن دستورالعمل به میمون ها است. در این، شما هستید که راه حل را به میمون رهبر و همچنین قوی ترین میمون می دهید. انجام حملات نیز کاری است که باید در این بازی انجام دهید.

تا جایی که می توانید سریع عمل کنید

شکارچیان و جنگلبانان به طور مداوم در بازی ظاهر می شوند و شما باید هدف را دنبال کنید. میمون‌های روی زمین را وادار به حمله‌ی جبهه‌ای کنید و میمون‌های درخت از بالا به شدت حمله می‌کنند. نکته اصلی که باید در نظر داشته باشید این است که سعی کنید میزان زیادی از سلامتی را از آن کارگران بدست آورید. خط سبز بالای سر هر کارگر نشان دهنده انرژی آنهاست. تلاش برای هل دادن آنها به پایین ترین سطح می تواند آنها را نابود کند.

برنده ارتقاء بزرگ

در بازی Lumberwhack شما همچنین باید از دوستان در جنگل سبز کمک بگیرید. این حیوانات به شما کمک می کنند تا کارگران را تعقیب کنید. در هر سطح، با چالش‌های مختلفی روبرو خواهید شد و از طریق آن چالش‌ها است که به شما کمک می‌کند بالغ‌تر شوید. هیجان‌انگیزترین نکته این است که شما همچنین نیاز به ارتقاء و جمع‌آوری مهارت‌ها دارید تا بتوانید در حال حاضر به یک فرد مهم در جنگل تبدیل شوید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Lumberwhack مود

دانلود بازی Lumberwhack – بازی دفاع از حیات وحش مود

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Digital Exception
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.