خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود US Army Karate Fighting Game v1.6.8 بازی ارتش کاراته اندروید

US Army Karate Fighting Game بازی ارتش کاراته اندروید

 

US Army Karate Fighting Game یک بازی ساخته شده در ژانر اکشن مبارزه ای تئاتری است. در مرگبارترین نبرد هنرهای رزمی ارتش ایالات متحده شرکت کنید تا به یک قاتل کماندویی واقعی تبدیل شوید.

بازی رزمی کاراته ارتش ایالات متحده US Army Karate Fighting Game به شما کمک می کند تا به یک قاتل کماندویی در نبردهای نظامی ایالات متحده تبدیل شوید و در شدیدترین نبردها شرکت کنید. اگر از طرفداران خاصی از بازی های اکشن هنرهای رزمی هستید، این یک بازی خواهد بود که نباید در بازی خود از دست بدهید. با این بازی، بازیکنان می توانند در بسیاری از نبردهای دراماتیک مختلف شرکت کنند و فقط بوکسورهایی که بهترین توانایی های رزمی را دارند می توانند برنده شوند.

گیم پلی جذاب هنرهای رزمی

برای اینکه بازیکنان صاحب جذاب ترین نبردها شوند، گیم پلی بازی US Army Karate Fighting Game همیشه یکی از ویژگی های مهمی است که بازی باید به آن توجه کند. به همین دلیل است که پس از تحقیقات فراوان با نسخه های آزمایشی، سازندگان بازی نیز گیم پلی اکشن محصول خود را انتخاب کرده اند. با این گیم پلی آشنا، بازی مبارزه ای کاراته ارتش ایالات متحده می تواند به راحتی بازی شما را با ویژگی های مختلف هنرهای رزمی شخصی سازی کند.

توانایی هنرهای رزمی را توسعه دهید

با گیم پلی فوق العاده جذابی که ارائه شده است، بازیکنان می توانند سطح خطری را که مبارزات به همراه دارد را نیز احساس کنند. این امر مستلزم آن است که جنگجویان درگیر در نبردهای خود باید مهارت‌هایی برای مبارزه رودررو با ارتش ایالات متحده در کوچکترین حرکات در رینگ داشته باشند. بهتر است به خاطر داشته باشید که حریفانی که باید در بازی خود رو در رو با آنها روبرو شوید ساعت های زیادی تمرین حرفه ای برای مشت و ضربات پروازی را پشت سر می گذارند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
US Army Karate Fighting Game

دانلود بازی US Army Karate Fighting Game – بازی مبارزات کاراته ارتش اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Fighting Sports
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.