خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gabbys Dollhouse v2.5.09 بازی خانه عروسکی گبی اندروید

Gabbys Dollhouse بازی خانه عروسکی گبی اندروید

 

Gabbys Dollhouse بازیکنان را به دنیایی از عروسک‌ها می‌برد تا با آنچه می‌خواهند تعامل داشته باشند و با گربه‌های بامزه ملاقات کنند. آنها همچنین نمی توانند الزامات خود را برای پاداش های غیرمنتظره نادیده بگیرند.

بازی Gabbys Dollhouse یک بازی آموزشی با دنیای عروسکی است که به بازیکنان اجازه می دهد با گربه های زیبا با اشکال مختلف ملاقات کنند. می‌توانید با آنچه می‌بینید تعامل کنید تا ببینید که چگونه تغییر می‌کند، و از آنجا نیز می‌توانید مناطق مختلف پر از سرگرمی را پیدا کنید. در عین حال در حین کاوش، بازیکن درخواست های گربه ها را نیز می بیند و اگر به خوبی انجام شود، یک هدیه غافلگیرکننده برای شما می آورند.

با گربه های ناز در دنیای عروسک ها آشنا شوید

اگر از دوستداران حیوانات بامزه هستید، بازی Gabbys Dollhouse را که لحظات جالبی از سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد را از دست ندهید. بازیکنان می توانند وارد دنیای عروسک ها شوند و کارهای زیادی را با آنچه می بینند یا از آنها خواسته می شود انجام دهند. در عین حال، در آنجا می توانند گربه هایی با ظاهری کاملاً چشمگیر را ملاقات کنند، مانند گربه ای که ظاهری شبیه به کیک کوچک دارد.

فعالیت های سرگرم کننده مختلف را کاوش کنید

وقتی وارد دنیای بازی خانه عروسکی گبی شوید، مطمئناً تحت تاثیر خانه ای با طراحی شبیه به گربه قرار خواهید گرفت. در عین حال مکان هایی که می توانید در این خانه بروید را نیز می شناسید و می توانید هر جایی را که بخواهید لمس کنید. شما همچنین می توانید گربه ها را در این مناطق ببینید و آنها شرایطی دارند که بازیکن باید آنها را تکمیل کند. البته معمولا با چیزی مرتبط با درخواست همراه هستند.

در بازی Gabbys Dollhouse می‌توانید یک گربه کوچک را ببینید که نزدیک یک سینک ایستاده است و حباب‌های مختلف صابون ایجاد شده است. درخواست این گربه پیدا کردن یک توپ صابون صورتی است و شما راهی پیدا خواهید کرد که سینک دستی حباب های صابون بیشتری ایجاد کند. در ضمن وقتی پروسه تموم شد بهت هدیه میده و وقتی بازش میکنی یه عکس بامزه از اون گربه گرفته شده.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Gabbys Dollhouse بینهایت

دانلود بازی Gabbys Dollhouse – بازی خانه عروسکی گبی مود اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Spin Master, Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.