خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود i Live: You play he lives v2.12.9 بازی من زندگی می کنم اندروید

i Live: You play he lives بازی من زندگی می کنم اندروید

 

i Live: You play he lives یک بازی سرگرم کننده و بی نظیر است که کل فرآیند مراقبت از نوزاد را از بدو تولد از طریق اعمالی مانند دنیای واقعی شبیه سازی می کند.

هرگز مراقبت از نوزاد به اندازه زمانی که پا به بازی i Live: You play he lives گذاشتید هیجان انگیز نبوده است. نوزادی که در این مورد ملاقات می‌کنید، یک نوزاد مجازی است، مرد یا زن. اگر می خواهید اول از همه پدر و مادر بودن را تجربه کنید تا خود را از نظر ذهنی آماده کنید، دریغ نکنید که به ما مراجعه کنید. در اینجا، شما در زمان واقعی با کودک زندگی خواهید کرد. همچنین تغییرات آب و هوا یا زمان به طور قابل توجهی بر عادات زندگی آن تأثیر می گذارد.

لباس ها در نسخه به روز شده شما اضافه خواهند شد

اگر به آخرین نسخه بازی i Live بیایید، کودکان خوشحال خواهند شد. چرا این را می گویم؟ به طور خاص، بازیکنان به طور مداوم لباس های جدید دریافت می کنند. وقتی از کودک به خوبی مراقبت شود، رشدش متوقف نخواهد شد. به همین دلیل است که بسیاری از لباس‌ها دیگر جا نمی‌شوند، بنابراین لباس‌های جدید زیادی در اندازه‌های جدید وجود دارد. نه تنها این، انواع سبک ها از شخصیت زیبا گرفته تا کودک از طریق لباس ها نشان داده می شود.

دوست بدارید و میوه های شیرین را دریافت کنید

اقدام عملی که والدین اغلب برای نوزاد تازه متولد شده انجام می دهند ایده بازی i Live: You play he lives است. به همین دلیل است که هیچ حرکتی خارج از واقعیت که در اینجا صورت می گیرد کم نیست. از نشان دادن محبت و شیرینی خود به آن دریغ نکنید و آنگاه عشق را نیز فقط از آن پس خواهید گرفت. این هدف نهایی این بازی است – محیطی که در آن نمی توان محبت را نادیده گرفت.

در آغوش گرفتن نوزاد، پایه و اساس رشد شماست

اول، بازیکنان باید به نگه داشتن نوزاد عادت کنند. این پایه و اساس شما برای مراقبت از یک کودک است. شما باید بدانید که چگونه آن را قبل از شیر دادن، حمام کردن یا خشک کردن آن در آفتاب کنترل کنید. در آنجا توقف نمی کند، وقتی گرسنه است، گریه می کند و شما را مبهوت می کند. همچنین نشانه آن است که شما شروع به آماده سازی برای تعمیر و تغذیه آن کنید. پس از کامل شدن کودک، به طور خودکار ساکت می شود و مطیعانه لبخند می زند.

آیا خوابیدن کودک خود را برای شما دشوار می کند؟

نه تنها این، بلکه I Live نیز در هنگام مراقبت از نوزاد تجربیات بیشتری به شما می دهد. کار اصلی نوزاد در بدو تولد خوردن و خوابیدن است. پس از یک وعده غذایی کامل، کودک به خواب می رود و مطیعانه در چند مرحله بدون اینکه شما را اذیت کند به خواب می رود. با این حال، مواقع زیادی وجود دارد که سر و صدا ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که شما مجبور شوید به طور مداوم گهواره را به شدت بچرخانید.

برای شاد کردن کودک خود از اسباب بازی استفاده کنید

نوزادان عاشق گریه کردن هستند. وقتی بی حوصله یا ناراضی باشند گریه خواهند کرد. وظیفه شما هنگام آمدن به I Live این است که کاری کنید که گریه نکند. برای انجام این کار، بازیکن می تواند از چند شی در اطراف استفاده کند. این می تواند اسباب بازی های تخصصی رنگارنگی باشد که توجه کودک را به خود جلب کند. نه تنها این، بلکه می توانید موسیقی را نیز روشن کنید یا افسانه بگویید. این هم ایده بدی نیست.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی i Live: You play he lives مود

دانلود بازی i Live: You play he lives – بازی من زندگی می کنم مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: LGD Studio SRLS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.