خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Fancade v1.9.2 بازی آرکید فانتزی اندروید

Fancade بازی آرکید فانتزی اندروید

 

Fancade یک پلتفرم بازی و خلاقیت برای بسیاری از افراد است که در آن می‌توانند با انواع بازی‌ها و ابزارها سرگرمی برای اجرای ایده‌های چشمگیر و ساخت بازی های آکید تلاش کنید.

بازی Fancade دو ویژگی اصلی دارد که بازیکنان را کاملاً جذب می کند: ایجاد و تجربه بازی های از پیش ساخته شده. این بازی همچنین یک بسته ابزار با ویژگی‌ها و لینک‌های مختلف ارائه می‌کند که بازیکنان نمی‌توانند برای ساختن یک بازی چشمگیر از آنها چشم پوشی کنند. در عین حال، بازیکنان می توانند بازی هایی را که افراد ساخته اند نیز انجام دهند.

بازی هایی را که می خواهید ایجاد کنید

اولین ویژگی که می توانید در بازی Fancade انجام دهید، منابع مختلفی را برای ایجاد بازی های مورد نظر خود پیدا می کند. به عبارت دیگر، بازی بسته ای از ابزارها با ویژگی های مختلف را نیز در اختیار شما قرار می دهد و راه هایی برای به کارگیری آن ها برای طراحی ایده های جالبی که قبلاً به ذهنشان رسیده است، پیدا خواهید کرد. می توان گفت که این جعبه ابزار دارای پتانسیل بالایی است که بازیکنان زمان زیادی را صرف کاوش و یافتن راه هایی برای ترکیب با آن ها می کنند.

 

بازی های هیجان انگیزی را تجربه کنید که نمی توانید از دست بدهید

اگر برای ساخت بازی خود در بازی Fancade وقت ندارید، می توانید بازی های ساخته شده را تجربه کنید. اگر عاشق پازل هستید، باید تجربه Odd Bot را برای کنترل یک شخصیت زرد و جستجوی یک مکعب زرد امتحان کنید. شما نشان خواهید داد که چگونه به این شخصیت کمک کنید تا به آنجا برسد و البته محیط بازی نیز قابل چرخش است و به شما کمک می کند تا زوایای زیادی را برای حل معماهای بازی ببینید.

 

ژانرهای مختلف بازی برای سرگرم کردن شما

در بازی Fancade بازیکنان نمی توانند تعداد بازی هایی را که می توانند تجربه کنند نادیده بگیرند و این بازی ها همگی دارای گیم پلی های متفاوتی هستند. قابل درک است که آنها محصولاتی از بازیکنان مختلف هستند، بنابراین گیم پلی متنوع و خلاقانه همیشه مورد قدردانی قرار خواهد گرفت. در عین حال، گاهی اوقات عناوینی که با آن مواجه می شوید، پس از دیدن مکانیزم این عناوین به شما انگیزه می دهند که بازی خود را بسازید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بهترین بازی های آرکید Fancade

دانلود بازی Fancade – پکیج بازی های آرکید مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Martin Magni
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.