خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Crusaders Quest v6.9.1 بازی ماموریت صلیبی ها اندروید

Crusaders Quest بازی ماموریت صلیبی ها اندروید

 

Crusaders Quest با نبرد با نیروهای تاریکی آغاز می شود و شما را به سفر می برد تا از بیدار شدن آنها جلوگیری کنید. قهرمانان جدید استخدام خواهند شد و شما تصمیم خواهید گرفت که چگونه از مهارت های خود استفاده کنید.

بازی Crusaders Quest نبردی بین قهرمانان و نیروهای شیطانی است که در آن قهرمانان قدرت چشمگیری در مقیاس های مختلف از خود نشان می دهند. بازیکنان می بینند که مربع های مهارت ظاهر می شوند و بسته به ارتباط بین مهارت های مشابه، قدرت تغییر بزرگی خواهد داشت. در عین حال، با جذب اعضای جدید، گروه قهرمان دائماً تغییر خواهد کرد و بازیکنان مطمئناً مبارزات آرنا را از دست نخواهند داد.

 

سفر در برابر تاریکی

داستان بازی Crusaders Quest زمانی شروع می شود که بازیکن گروهی از جنگجویان Chrona و دو الهه زمان و نور را می بیند. آنها برای ورود به نبرد با نیروهای تاریکی آماده می شوند و توسط Destalos هدایت می شوند و البته همه مجبور نیستند بروند. تنها سه جنگجوی قدرتمند در تیم شروع به همراهی با الهه نور کردند و به منطقه Destalos حرکت کردند. اعضای باقی مانده با الهه زمان می مانند و البته نبردی سخت خواهد بود.

 

با حملات قدرتمند با دشمنان مبارزه کنید

هنگامی که بازیکن مراحل بازی Crusaders Quest را شروع می کند، سطح آموزشی را طی می کند که در آن سه شخصیت جنگجوی Chrona نشان داده می شوند. قدرت آنها را خواهید شناخت، از حملات قدرتمند گرفته تا حمایت از هم تیمی ها با مهارت های خود. در عین حال، این بازی نیز به مهارت کنترلی زیادی نیاز ندارد و البته پس از پایان آموزش، بازیکن سفر را برای یافتن قدرت آغاز می کند.

نیروهای تاریکی برخاسته اند و به گروه جدیدی از قهرمانان نیاز دارند و شما آنها را در نبردهای مختلف همراهی خواهید کرد. بازی نیازی به مهارت های کنترلی بیش از حد بازیکن ندارد زیرا حملات از طریق لمس انجام می شود. به طور خاص، یک ناحیه خالی خواهید دید و به طور مداوم مربع هایی حاوی نمادهای مهارت خواهید داشت و این مهارت هر شخصیتی است که ظاهر می شود. تنها با لمس آن می توانید حمله قدرتمندتری را آغاز کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی لوناری اندروید Luna Re

دانلود بازی Luna Re – بازی لونا ری مود اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: NHN Corp.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.