خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Luna Re v1.27.0 بازی لونا ری اندروید

Luna Re بازی لونا ری اندروید

 

Luna Re: Dimensional Watcher متنوع ترین و مرفه ترین دنیایی را به شما ارائه می دهد که جهان را در جنگ بین انسان ها و هیولاها شبیه سازی می کند.

هرگز نمی توانید از یک بازی هیولاهای ترسناک مانند زمانی که پا به بازی Luna Re می گذارید لذت ببرید. به نظر می رسد بازیکنان در یک جنگ بسیار شیطانی بین قوی ترین باس ها گم شده اند. شما در نقش نور هستید و همیشه برای عدالت می جنگید. هنگامی که شما به این دنیا می آیید، بازیکنان تنها نخواهند بود زیرا ما برای شما متحدانی می آوریم. آنها با شما همکاری خواهند کرد تا بهترین تیم را بسازید. هر کسی که به این نبرد حرکت کند از شکوهی که به ارمغان می آورد شگفت زده خواهد شد.

جذابیت ژانر RPG کلکسیونی

این یکی از بهترین عناوین در سبک کلکسیونی RPG برای کسانی است که عاشق این سبک هستند. اگر از طرفداران این سبک بازی هستید، دیگر منتظر نمانید و همین حالا به این دنیای عجیب در بازی Luna Re: Dimensional Watcher بپیوندید. شما به مکانی با زیبایی جادویی دسترسی خواهید داشت. هم مرموز و هم هیجان انگیز است، مثل یک دختر نوجوان. ما منتظر شما هستیم تا آن اسرار را فتح کنید.

کاوش در قاره استونیا

مکانی که به آن سفر می کنید به عنوان قاره استونیا شناخته می شود. این مکان در حال وقوع شدیدترین جنگ ها از دو گروه قوی روی کره زمین است. یک جناح نمایانگر نور است و طرف دیگر تاریکی خواهد بود. به نظر نمی رسد پیشنهادها به صورت موازی وجود داشته باشند. بنابراین در این جنگ یکی از دو طرف حتما می میرد. این نبرد را شدیدتر می کند. آیا در مورد حریف خود کنجکاو هستید؟

مبارزه بین انسانها و هیولاها

پاسخ به سوالات بازیکنان انسان و هیولا است. بازی Luna Re به بازیکنان این امکان را می دهد که در سمت انسان نقش آفرینی کنند. هیولاهایی با اندازه های مختلف در مقابل چشمان شما ظاهر می شوند. نه تنها این، هر هیولا عملکرد و سلاح منحصر به فردی دارد. به همین دلیل است که نمی توانید این استراتژی را برای هیچ هیولایی اعمال کنید. این شما را به چالش می کشد که انعطاف پذیر باشید و نقاط ضعف حریف خود را به دست آورید.

رئیس پیتر هدف نهایی است

در رأس شرکت هیولا که شب و روز برای انجام حملاتی برای پایین آوردن شما کار می کند، یکی از افرادی است که همه را می ترساند، پیتر است. این شخصیت به عنوان شخصیت شکست ناپذیر بازی Luna Re: Dimensional Watcher شناخته می شود که در نبردها حریفی ندارد. با این حال، با Luna Re، شما یا پیتر کسانی خواهید بود که می توانید برنده شوید. همه مشتاقانه منتظر حملات و ضدحملات هر دو طرف برای ایجاد یک نبرد افسانه ای هستند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی لوناری اندروید Luna Re

دانلود بازی Luna Re – بازی لونا ری مود اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Dave Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.