خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Five Nights at Freddy’s 4 v2.0.1 بازی پنج شب با فردی اندروید

Five Nights at Freddy’s 4 بازی پنج شب با فردی 4 اندروید

 

برای دنبال کنندگان سری بازی های ترسناک، قطعا نادیده گرفتن بازی Five Nights at Freddy’s 4 غیرممکن است. به دلیل ایجاد زمینه ای با بی ثبات ترین اتمسفر تا کنون، قدردانی می شود. این چهارمین شب از مجموعه بازی پنج شب در فردی یا همان بازی فناف است که توسط اسکات کاتون منتشر شده است. نکته خاصی که به موفقیت آن کمک می کند این است که بازی فناف 4 اندروید تنها نسخه بدون دیالوگ است. که گیمرها را بیشتر از همیشه کنجکاو و هیجان زده می کند.

 

اتاق خواب مخفی

نه یک دفتر امنیتی معمولی که در سریال ظاهر می شود بلکه با باز کردن دفاع پر از وحشت، بازی Five Nights at Freddy’s 4 با زمینه ی اتاق خواب کودکان ظاهر شد. در اینجا پسری با بسیاری از اسباب بازی هایش حبس شده است. برای او چیزهای بی جان نبود، بلکه دوستان مهم و تنها بودند. این اتاق همچنین توسط یک سیستم دوربین امنیتی محافظت نمی شود که بازیکنان را به شدت می ترساند.

 

چراغ قوه امنیت ONL است

با ورود به دنیای مجازی بازی Five Nights at Freddy’s 4 بازیکن وظیفه دارد به شخصیت کمک کند تا با افراد مرموز پنهان شده در تاریکی مقابله کند. کل ماجرا در شب اتفاق خواهد افتاد. شما به عنوان پسری بازی می کنید که قبل از ساعت 6 صبح از خود دفاع می کند. تنها سلاحی که از بازیکن حمایت می کند چراغ قوه است. این به شما کمک می کند تا ارواح شیطانی را که در انتهای راهرو در کمین هستند دفع کنید.

 

پیشگیری از ملاقات با مشتریان

Nightmare Foxy، Freddies و Nightmare Animatronics سه دشمن قوی و خطرناک برای شما هستند. هنگامی که آنها ملاقات می کنند و در Nightmare جمع می شوند، فردی به شما حمله می کند. انرژی آنها متوسط نیست، بنابراین شما باید با نظارت منظم درها، کمدها و تخت ها از ملاقات آن سه هیولا جلوگیری کنید. در صورت لزوم حتی نزدیک شوید، در غیر این صورت یک بازی jumpscare وجود خواهد داشت و نتیجه غیرمنتظره بازی تمام می شود.

 

مینی گیم بعد از هر شب

یک مینی گیم ساخته شده برای نجات شب پس از شکست برای سرگرمی با Plushtrap. هدف نهایی این مینی گیم فریب دادن Animatronic مرکزی از نسخه قبلی به بالای X از پیش مشخص شده است. زمانی که کار در مدت زمان مشخصی انجام شود دشوارتر است. قطعاً همه چیز به شدت استرس زا است، اما وقتی صحبت از غلبه بر آن به میان می آید، پاداش بسیار خوبی است. به طور خاص، شما این فرصت را دارید که به عنوان یک کابوس الکترونیکی Animatronic در ساعت 2 صبح شروع کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Five Nights at Freddy's 4 مود بازی فناف هالووین

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s 4 – بازی فناف 4 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Clickteam USA LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.