خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sandwich Runner v0.3.13 بازی دونده ساندویچ اندروید

Sandwich Runner بازی دونده ساندویچ اندروید

 

Sandwich Runner یک تسمه نقاله تولیدی و یک بازی اکشن متفاوت و منحصر به فرد است. بازیکن کیک خود را طوری کنترل می کند که در طول مسیر با مواد دیگر برخورد کند. غول ها از کیک نهایی لذت خواهند برد. به احساسات آنها نگاه کنید!

بازی Sandwich Runner محتوای جدید را در فضایی ساده به ارمغان می آورد. بازیکنان یک تکه کیک را که روی یک تسمه نقاله حرکت می کند کنترل می کنند و سعی می کنند بهترین ساندویچ جهان را بسازند. انتهای چرخ و فلک یک انتظار غول پیکر است و شما محصول نهایی را برای لذت بردن و درجه بندی آن ها ایجاد خواهید کرد. موانعی که در راه به وجود می آیند نوعی مشکل برای شما خواهند بود. برای اینکه بتوانید سطح بالاتری داشته باشید، باید غول را خوشحال کنید و امتیاز برتر را به نمایش بگذارید!

یک دستور العمل ساندویچ خوشمزه را کشف کنید

این سیستم بازی های سرگرم کننده ای با محتوای آشنا ایجاد می کند که شامل پختن غذا و راضی نگه داشتن مشتریان شما می شود. بازی Sandwich Runner یک پاس بزرگ ایجاد می کند که روی آن مواد زیادی برای ایجاد یک کیک خوشمزه وجود دارد، اما همچنین حاوی موانع زیادی است که کار را برای شما سخت می کند. اصلی که باید رعایت کنید این است که کیک را در جهت مواد خوشمزه و مطمئن کنترل کنید. موانع دیگر کار را برای شما دشوار می کند، مانند بسیاری از فلفل های تند، قیچی برای برش مواد تشکیل دهنده کیک، و حتی ماشین هایی که می توانند همه چیز را از دست بدهید.

امتیاز به بیان غول بستگی دارد

قسمت بالای صفحه نمایش مکانی برای نمایش امتیازی معادل سطح رضایت غول پس از لذت بردن از کیکی است که در ساندویچ رانر درست کرده اید. او به شما خواهد گفت که آیا این یک کیک غیرقابل توصیف خوشمزه است. همچنین می توانید بر اساس این عبارت تعیین کنید که فلفل چیلی چقدر تند است. اگر از مواد فاسد شده یا ادویه های غیر ضروری در فرآیند تهیه استفاده کنید، او از آنها متنفر خواهد شد و باید از نو شروع کنید.

تجربه خود را با یک رابط زیبا تقویت کنید

این بازی علاوه بر محتوای جالبی که بازی Sandwich Runner می سازد، یک بازی با مجموعه ای از انیمیشن های سرگرم کننده و زیبا می باشد. بازیکنان را می توان با داستان های سبک و موقعیت های طنز که اتفاق می افتد سرگرم کرد. فقط باید روی کار پخت تمرکز کنید مراحل را طبق روند صحیح دنبال کنید تا مشکلی ایجاد نکنید. صداهای خنده‌دار نیز اضافه شده‌اند تا به شما کمک کنند با این تجربه بی‌کار، آرامش بیشتری داشته باشید.

بسیاری از دستور العمل های کیک خاص را بیاموزید

بازی ساندویچ رانر معتبرترین تجربه را از فرآیند ایجاد بهترین ساندویچ با طعم در جهان به بازیکنان ارائه می دهد. بازیکنان وظیفه خواهند داشت غول را در انتهای جاده با غذایش خوشحال کنند. اگر به دستور کیک پایبند باشید و فقط چاشنی های ایمن را اضافه کنید، کمک خواهد کرد. در فرآیند دریافت محصول نهایی غول پیکر، عملکرد آنها را مشاهده کنید و امتیاز خود را ببینید. سیستم سطح آماده برای پاس های طولانی و دشوار است تا شما را به چالش بکشد. امیدواریم از بازی دونده ساندویچ لذت ببرید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی دونده ساندویچ مود Sandwich Runner

دانلود بازی Sandwich Runner – بازی ساندویچ رانر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: 株式会社ドワンゴ
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.