خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tank Physics Mobile Vol.2 v1.4 بازی فیزیک تانک اندروید

Tank Physics Mobile بازی فیزیک تانک اندروید

 

Tank Physics Mobile Vol.2 یک بازرس مخزن جالب برای بازیکنان است تا در هنگام انجام وظایف، تعاملات و فعالیت های مختلف، فیزیک تانک ها را کشف و تحقیق کنند تا جذابیت بیشتری کسب کنند.

بازی Tank Physics Mobile از واقعی ترین و پیشرفته ترین موتورهای گرافیکی سه بعدی استفاده می کند تا به مردم کشف هیجان انگیز رانندگی تانک و تعامل با آنها را بدهد. محتوا عمدتاً در مورد مطالعه برخوردها یا کاوش در فرآیندهای پیچیده مورد نیاز برای راه اندازی یک تانک از زمان جنگ جهانی دوم است.

معتبرترین گرافیک ها با تصویری زیبا

برجسته ترین چیز در بازی گرافیک سه بعدی عالی و بی نقص در بسیاری از جزئیات است تا محیط یا اشیاء را در هر فریم بی نقص بسازد. فیزیک همراه نیز چشمگیر است، و هر سیستم تعلیق را جهنده می کند، و لمس ها به دقت طراحی شده اند تا مطالعه را واقعی تر کنند. به لطف کیفیت گرافیک سه بعدی با بهینه سازی کامل، بازیکنان در هنگام رانندگی با تانک احساسات واقعی تری خواهند داشت.

هر تانک را برانید و عظمت آنها را شاهد باشید

تنوع تانک های موجود در بازی Tank Physics Mobile فرصت های خوبی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا هر دسته بندی را کشف کنند. هر نوع تانک مکانیزم کنترلی خود را دارد، از جمله راه هایی برای کار یا کنترل به طوری که آنها می توانند در سبک های مختلف با محیط تعامل داشته باشند. بازیکن همچنین می تواند اسلحه خود را کنترل کند و به محیط شلیک کند تا شاهد تخریب آنها با هر نوع زمین باشد.

 

در صورت آسیب دیدن، اقدامات مختلف را انجام دهید

مخازن دوام مشخصی خواهند داشت و رفتن به زمین های سخت می تواند باعث آسیب دیدن آنها و نیاز به تعمیر شود. سیستم فیزیک از آن مراقبت می کند و تحقیقات جدید زیادی را به بازیکنان می دهد تا قطعات مهم مخزن را به حالت اولیه خود بازگردانند. بسته به پیشرفت همه، مشکلات یا خطاهای پیش پا افتاده دیگری برای آزمایش دانش ظاهر می شوند.

 

حالت های مشاهده مختلف برای گیم پلی همه جانبه

حالت های مختلف مشاهده به بازیکنان در بازی Tank Physics Mobile این امکان را می دهد که عملکرد تانک ها و انتقال آنها را درک کنند. همچنین تأثیر فیزیکی بر محیط اطراف را نشان می دهد و اشعه ایکس را نشان می دهد تا ببیند برخوردها چگونه بر فرآیندهای خدمه تأثیر می گذارد. بسته به حالت مشاهده، سطوح آسیب را برای بازیکن نمایش می دهد تا در تمام موقعیت ها با اشتیاق تعمیر شود.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی فیزیک تانک مود Tank Physics Mobile

دانلود بازی Tank Physics Mobile – بازی فیزیک تانک مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Chobi Software
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.