خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Cat Escape v17.8 بازی فرار گربه اندروید

Cat Escape بازی فرار گربه اندروید

 

Cat Escape یک بازی پازل با موضوعی جذاب است تا بتوانید در دنیای حیوانات غوطه ور شوید و ذهن خود را تمرین دهید. وظیفه شما این است که سؤالاتی را آماده کنید تا بتوانید بر چالش ها غلبه کنید و اهداف جدید را تکمیل کنید.

بازی های پازل همیشه با موضوعات جالب ساخته می شوند تا باعث ایجاد احساسات برای بازیکن شوند، بنابراین در بازی Cat Escape گربه فوق العاده زیبا را همراهی می کنید و در عین حال مهارت های IQ را از طریق سوالات سخت نشان می دهید. این بازی یک سری چالش های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید چیزهای هیجان انگیز جدیدی را فتح کنید و کشف کنید، اما فراموش نکنید که ماموریت را کامل کنید.

 

تلاش را با پازل های غیرقابل پیش بینی شروع کنید

بازی‌های پازل اغلب بر روی یافتن پاسخ سؤالات از حالت‌های بازی آسان تا پیچیده و متفاوت تمرکز می‌کنند. اما هنگام آمدن به بازی Cat Escape بازیکنان وقتی تبدیل به یک گربه دوست‌داشتنی می‌شوند که سطوح مختلف را بدون شناسایی نگهبانان طی می‌کنند، به فضای کاملاً جدیدی هدایت می‌شوند. وظیفه شما این است که شخصیت را ایفا کنید و سپس ماموریت خود را از طریق اولین سطوح شروع کنید تا بتوانید اهداف جدید را فتح کنید آسان نیست.

گیم پلی جذاب با ویژگی های جالب

بازی فرار گربه با تم پازل ساخته شده است، اما گیم پلی بازی بسیار جذاب است زیرا شما در بسیاری از چیزهای هیجان انگیز ماجراجو خواهید بود. این بازی شما را ملزم به استفاده از تاکتیک های منحصر به فرد برای غلبه بر سطوح چالش برانگیز می کند. این بازی با گیم پلی جذاب همراه با ویژگی های هیجان انگیز ساخته شده است که مطمئنا بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورد.

تجربه چالش های بسیاری با اهداف جدید

این یک بازی بسیار صبور است، بنابراین باید با پیشرفت به سطوح بالاتر، استراتژی‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید. چالش‌ها نیز به تدریج افزایش می‌یابند تا فضاهای جدید بیشتری با زمینه‌های جذاب در انتظار شما برای کشف ایجاد شود. در طول ماموریت، شخصیت شما باید با استفاده از حرکات چابک بدون شناسایی، آیتم ها را جمع آوری کند. شما می توانید به صورت انعطاف پذیر حرکت کنید تا از دید سرباز دور شوید و دیوارهای مربعی را تخریب کنید تا با موفقیت به مقصد برسید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Cat Escape هک شده

دانلود بازی Cat Escape مود – بازی فرار گربه هک شده اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sunday.gg
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.