خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Guidus v1.1009 بازی گوایدس اندروید

Guidus بازی گوایدس اندروید

 

Guidus یک بازی نقش آفرینی است که فعالیت های هیجان انگیزی هنگام پیوستن به جوخه نجات سلطنتی، از جمله بسیاری از شخصیت های خاص مانند جادوگران و شمشیرزنان، سفر بعدی شما در دنیای زندان تاریک پادشاهی را شامل خواهد بود.

بازی Guidus دارای گیم پلی عجیب و غریب با تجربه ای غوطه ور و ماجراجویانه است زیرا بازیکنان در سیاه چال های خطرناک قدم می زنند و پس از هر شکست در بازگشت قوی تر می شوند و یک مسابقه مجدد با دشمن دارند.

Guidus یک بازی اکشن نقش آفرینی با سرعت بالا با سبکی چشمگیر و با کیفیت تصویر بسیار زیبا است تا همه از فضای انحصاری آن لذت ببرند. در همین حال، عنصر سرکش عمدتاً بر گسترش بی پایان در محتوا یا قدرت شخصیت تأکید می کند و به همه فرصت های بیشتری برای رشد پس از هر شکست می دهد. چیزهای بزرگ تری نیز در انتظار بازیکنان در سیاه چال ها خواهد بود و قول می دهند که بیشترین هیجان را در مقابل همه چیز به ارمغان بیاورند.

 

سیاه چال های بی کران و متنوع را کاوش کنید

بیشتر نبردهای بازیکنان در بازی Guidus در سیاه چال هایی پر از هیولاها و شگفتی های دیگر رخ می دهد که با منطق قابل توضیح نیستند. آنچه قابل توجه است این است که هر طبقه ای که آنها از آن عبور می کنند دارای ساختارهای تصادفی از جمله تخم ریزی دشمن، آیتم ها و موارد دیگر است تا دائماً تاکتیک های مدعیان را تغییر دهند. تنوع بیوم ها نیز نقش مهمی ایفا می کند و تضمین می کند که افراد همیشه در مواجهه با موقعیت های خطرناک یا مطلوب، تجربیات غنی دارند.

مکانیسم‌های مبارزه شدید مبتنی بر چرخش با عناصر پر سرعت

مکانیسم مبارزه اصلی در بازی به صورت نوبتی با تعداد زیادی عناصر سریع است، بنابراین هر حرکت آنها بی نقص و پایدار است. هر نوع هیولا ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای داشتن یک مزیت برجسته هنگام شروع جنگ به روش‌های وحشیانه اما حیله‌گرانه استفاده کنند. ارتقاهای آینده نیز بر سبک مبارزه آنها تأثیر می گذارد و چیزهای شگفت انگیز جدیدی را برای تحریک اثربخشی بازیکنان با رسیدن به هر سطحی باز می کند.

شخصیت های مختلف برای بازی و کشف شگفتی های آنها

تنوع شخصیت‌ها یکی از ویژگی‌های آشنای ژانر سرکش، از جمله در بازی Guidus است، زیرا آنها روش‌های مختلفی برای بازی دارند. این همچنین بر تجهیزات یا مهارت های مورد استفاده تأثیر می گذارد، به طوری که آنها همیشه در هر مبارزه ای که به اعماق خطرناک ترین سیاه چال ها می روند یا حاوی تله های زیادی هستند از مزیت برخوردار هستند. سیستم توسعه شخصیت نیز پیچیده است و برای تسلط بر همه توانایی‌های آنها برای هر موقعیت یا فرآیند متفاوت بر اساس رتبه بازیکن زمان می‌برد.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Guidus پول بی نهایت

دانلود بازی Guidus – بازی گوایدس مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: izzle
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.