خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود POLYWAR v1.1 بازی پلی وار اندروید

POLYWAR بازی پلی وار اندروید

 

POLYWAR یک بازی FPS  آنلاین است که در آن نبردهای شدید به طور مداوم در حال وقوع است. بازیکنان از سلاح های مختلف برای از بین بردن دشمنان و کشف محیط های متنوعی که بازی ارائه می دهد استفاده می کنند.

بازی POLYWAR زمانی که بازیکنان را مجبور می کند با دشمنان مختلف روبرو شوند و آنها را برای بردن سطح نابود کنند، یک تجربه FPS چشمگیر دارد. هر بازیکن مجهز به سلاحی است که با برداشتن سلاح جدید می توان آن را در جنگ تغییر داد. در عین حال، هر سلاح دارای پوسته هایی با طرح های مختلف است و می توانید برای افزایش قابلیت استفاده اسلحه، قطعات پشتیبانی را اضافه کنید.

در نبردهای چشمگیر شرکت کنید

بازیکنان در یک تیم دو نفره که وظیفه نابودی یکدیگر را در بازی POLYWAR دارند، شرکت خواهند کرد و البته هر کدام در مکانی خاص ظاهر می شوند و سعی می کنند یکدیگر را پیدا کنند. در عین حال، محیط بازی کاملاً با جزئیات با عناصر محیطی فراوان طراحی شده است که می تواند به شما در استفاده از تاکتیک های موثر بسیاری برای حمله به دشمن کمک کند. البته، شما همچنین باید به روش کنترل معمولی ژانر FPS نزدیک شوید.

دشمنان را بکشید و کشتارهای بیشتری کسب کنید

با شروع بازی POLYWAR بازیکنان به اولین مبارزات دسترسی خواهند داشت و البته دشمنانی نیز وجود خواهند داشت که باید بر آنها غلبه کنند. محیطی که بازیکن در آن ظاهر می‌شود، مناطق مختلف زیادی برای رفتن و انتخاب مکان مناسب برای از بین بردن دشمن خواهد داشت. در عین حال، این یک محیط FPS است، بنابراین بازیکنان می توانند فرصت هایی برای ملاقات با دشمنان پیدا کنند. مطمئناً وقتی شخصیتی شکست می‌خورد، سلاح نیز بلافاصله پس از آن سقوط می‌کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود POLYWAR مود

دانلود بازی POLYWAR – بازی پلی وار اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: NOBODYSHOT LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.