خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Vlad & Niki 12 Locks v1.18 بازی ولاد و نیکی اندروید

Vlad & Niki 12 Locks بازی ولاد و نیکی اندروید

 

Vlad & Niki 12 Locks یک بازی پازلی پرطرفدار است که با گرافیک چشمگیر طراحی شده است. گیم پلی دوستانه، مناسب برای همه سنین و یک بازی برای استراحت یا آموزش کودکان. والدین، اغلب آن را برای کودکان دانلود می کنند زیرا این بازی به بهبود خلاقیت و مهارت های تفکر کمک می کند. با برادران ولاد و نیکی یک سفر فوق العاده پر از سرگرمی را کشف کنید.

دنیای جدید را با گرافیک منحصر به فرد کاوش کنید

بازی‌های امروزی اغلب از گرافیک‌های فناوری پیشرفته استفاده می‌کنند، اما با بازی Vlad & Niki 12 Locks بازیکنان دنیای جدیدی را با بسیاری از شخصیت‌های دیگر از طریق گرافیک‌های خاکی منحصربه‌فرد کشف خواهند کرد. هر سطح، هر صحنه در بازی، نزدیکی را تراوش می کند، دنیایی جدید را فتح می کند و دانش را با بسیاری از چیزهای هیجان انگیزی که بازی به ارمغان می آورد، در آمیختن با طبیعت، گیاهان و همچنین انسان ها گسترش می دهد. تمام جزئیات در این بازی به وضوح طراحی شده است، به راحتی برای همه قابل دسترسی است. افکت های موجود در بازی نیز به صورت روان و چشم نواز ساخته شده اند. به جای استفاده از یک سبک قدیمی، بازی در سبکی کاملاً جدید ظاهر شد. این به بازی کمک کرده تا بازیکنان زیادی را جذب کند.

وظایف اصلی شما

با باز کردن قفل ظرف کوکی به دو پسر در بازی ولد و نیکی کمک کنید تا کوکی های مورد علاقه خود را بخورند. در مجموع 12 قفل با رنگ های مختلف وجود دارد که هر کدام چالش جدیدی را به همراه خواهند داشت. علاوه بر وظیفه اصلی یافتن کلید برای باز کردن 12 قفل، بازیکنان همچنین از طریق مینی گیم ها برای شرکت در سفر دو برادر ولاد و نیکی، گذر از مکان های بسیاری در دنیای خیالی مانند ماجراجویی فضایی، شیرجه عمیق برای کاوش شرکت می کنند. بستر دریا،… هر بار که چالش ها را کامل می کنید، قفل بازی های جدید را باز خواهید کرد. بازی به طور مداوم به روز می شود تا بازیکنان احساس خستگی نکنند.

افکار کودک را افزایش دهید

با دو برادر در بازی Vlad & Niki 12 Locks همراه باشید تا دنیای رنگارنگ را کشف کنید. به عنوان یک بازی پازل با رابط کاربری ساده و گرافیک زیبا، ویژگی های بازی همیشه به طور مرتب به روز می شوند. کلیدها در آیتم های اطراف شما پراکنده می شوند و با همه چیز در تعامل هستند تا سرنخ های جدید را به راحتی پیدا کنید. کمک به کودکان برای انعطاف پذیری بیشتر در استفاده از اقلام همچنین به کودکان کمک می کند تا با واقعیت ارتباط برقرار کنند و تفکر خود را گسترش دهند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Vlad & Niki 12 Locks مود

دانلود بازی Vlad & Niki 12 Locks مود – بازی ولد و نیکی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: RUD Present
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.