خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Music Idol v1.0.9 بازی آیدول موزیک اندروید

Music Idol بازی آیدول موزیک اندروید

 

Music Idol – Coco Rock Star یک بازی موسیقی سرگرم کننده بسیار محبوب است. بازیکنان می‌توانند از موسیقی مورد علاقه‌شان لذت ببرند و با شخصیت‌هایشان تمام چالش‌های بازی را غلبه کنند.

برای کسانی که علاقه مند به موسیقی هستند، بازی موزیک آیدول عنوانی است که برای آنها بسیار مناسب است. با آمدن به بازی Music Idol – Coco Rock Star بازیکنان در موسیقی همه سبک‌ها غوطه ور می‌شوند و رویاهای خود را برای تبدیل شدن به یک خواننده واقعی تحقق می‌بخشند. این بازیکن با صدای پرطنین خود تبدیل به یک بت موسیقی معروف می شود و در مقابل میلیون ها طرفدار اجرا می کند.

 

لباس ها و لوازم جانبی بسیار غنی و متنوع هستند

شرکت در این بازی موسیقی، تجربه های مهیج و جذاب بسیاری را در ارتباط با خوانندگی تجربه خواهد کرد. شخصیتی که برای تجربه آن بازی می کنید نیز با انواع لباس های جدید و منحصر به فرد اصلاح شده است. علاوه بر این در بازی Music Idol آیدل ها همچنین دارای ست جواهرات، کلاه، کفش و بسیاری از لوازم جانبی چشم نواز هستند. به لطف آن، لباس شما بیشتر و بیشتر برجسته است و تاکید بسیار بیشتری دارد. شما خواننده ای خواهید شد که به زیبایی آواز می خواند یا می رقصد و چشم نوازترین حس مد را در بازی دارد.

سبک خود را بسازید

بازیکنان در بازی Music Idol اجازه دارند ظاهر خواننده خود را تغییر دهند، مانند تغییر مدل مو، رنگ مو، مراقبت از پوست، تغییر سبک آرایش و موارد دیگر. از طریق آن، می توانید بر اساس سبکی که دوست دارید و دنبال می کنید، یک تصویر بسیار جدید و دوست داشتنی از خود ایجاد کنید. بازیکنان می توانند استعدادهای خود را در مسابقات معروف نشان دهند و منتظر نتایج داوران باشند. پس از معروف شدن، می توانید در صحنه های بزرگ با صدها طرفدار اجرا کنید.

با برنامه ای فشرده به یک فوق ستاره موسیقی تبدیل شوید

با استعداد خوانندگی خود، شما روز به روز مشهورتر می شوید و توسط افراد بیشتری شناخته شده و محبوب می شوید. به لطف آن، تعداد طرفداران شما بیشتر و بیشتر می شود. شما توسط نمایش های بزرگ بیشتری برای اجرا دعوت خواهید شد، بنابراین برنامه روزانه نیز متراکم تر است. بنابراین، شما باید معقول ترین روش های زمان بندی را داشته باشید. سیستم برنامه از طریق پیام های متنی در بزی Music Idol – Coco Rock Star برنامه زمانی خاص را برای شما به روز می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Music Idol مود

دانلود بازی Music Idol مود – بازی موزیک آیدول اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Coco Play By TabTale
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.