خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود The Seven Deadly Sins v2.3.1 بازی هفت گناه کبیره اندروید

The Seven Deadly Sins بازی هفت گناه کبیره اندروید

 

The Seven Deadly Sins: Grand Cross به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با شخصیت‌های آشنا از سری انیمه‌های به همین نام آشنا شوند و برای کشف داستان، علیه دشمنان قدرتمند سفر کنند.

The Seven Deadly Sins یک بازی الهام گرفته شده از انیمه ای به همین نام است که بازیکنان بار دیگر با شخصیت های آشنا مانند Meliodas ملاقات می کنند. بازیکنان شخصیت های مختلف را همراهی می کنند و بر نبردهای تاکتیکی در برابر بسیاری از دشمنان غلبه می کنند. در همان زمان، بازیکنان می توانند شخصیت های فراموش نشدنی را با ویژگی های منحصر به فرد باز کنند.

همراه با شخصیت های انیمه معروف

اگر از طرفداران انیمه The Seven Deadly Sins هستید، نباید بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross را نادیده بگیرید. داستان بازی با رویدادی شبیه به انیمه شروع می‌شود، جایی که الیزابت این فرصت را دارد که با Meliodas ملاقات کند و در زمانی که شوالیه‌ها او را دستگیر می‌کنند، کمک بگیرد. در همان زمان، او به تدریج با هویت و قدرت واقعی ملیوداس آشنا می شود و به سفر خود برای یافتن اعضای باقی مانده ادامه می دهد.

 

با حملات مختلف به دشمن یورش کنید

هنگامی که شما کنترل یک شخصیت در بازی هفت گناه کبیره را دارید و حمله به شما تعلق دارد، باید به کارت‌هایی با نمادهای همراه نگاه کنید. به طور خاص، لازم نیست حدس بزنید که تصویر کارت چه چیزی را نشان می دهد، فقط نوع نماد مرتبط با آن را حدس بزنید. این نماد نوع حمله کارت را نشان می‌دهد، مانند کارت‌های حمله، کارت‌های debuff، کارت‌های بازیابی و بسیاری موارد دیگر. در واقع، شما می توانید کارت مناسب را برای حمایت از هم تیمی ها و حمله به دشمنان انتخاب کنید.

یک نکته جالب هنگام استفاده از کارت این است که اثر کارت را می توان به راحتی بسته به رتبه ای که دارد افزایش داد. عدد رتبه مربوط به نقاط روشن در پایین بدنه است و البته می توانید دو کارت را نزدیک به هم ببینید که یکی را با رتبه بالاتر تشکیل می دهند. همچنین، اگر آنها را از هم دور پیدا کردید، می توانید آنها را نزدیکتر کنید تا واکنش ممکن شود و پس از تکمیل فرآیند، می توانید از آن برای آزمایش قدرت استفاده کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی The Seven Deadly Sins پول بی نهایت

دانلود بازی The Seven Deadly Sins – بازی هف گناه کبیره اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Netmarble
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.