خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Maximus 2 v2.1 بازی ماکسیموس 2 اندروید

Maximus 2 بازی ماکسیموس 2 اندروید

 

Maximus 2 نبرد بین قهرمانان در برابر نیروهای شیطانی با اعداد غیر قابل پیش بینی است. بازیکنان در انتخاب کلاسی که می خواهند آزادند و وقت خود را صرف نشان دادن پتانسیل کامل قهرمان می کنند.

بازی Maximus 2 با تجربه نبرد با دشمنان مختلف و استفاده از مهارت های قهرمانان چشمگیر، هیجان را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. با داشتن ژانر beat-em-up، بازیکنان به طور مداوم در مکان های مختلف برای از بین بردن دشمنان سفر می کنند و می توانند توانایی ها و مهارت های دیگر را برای شخصیت های خود باز کنند. علاوه بر این، باس های قدرتمند با مکانیک های رزمی می توانند شما را آزار دهند.

با دشمنانی که پادشاهی را ویران می کنند مبارزه کنید

در بازی Maximus 2 بازیکن کنترل یک قهرمان را به دست می‌گیرد و درگیر نبرد با دشمنانی می‌شود که سعی دارند به پادشاهی آسیب برسانند. اولین سطحی که می بینید در جاده ای اتفاق می افتد که دشمن آن را نابود کرده است و شما سعی می کنید بازیکن را نجات دهید و دشمنان پیش رو را نابود کنید. در عین حال، دسترسی آسانی به تجربه beat-em-up که این بازی با مکانیک های کنترلی ساده ارائه می دهد خواهید داشت.

قهرمانان خود را انتخاب کنید و نبرد را شروع کنید

اولین کاری که در بازی Maximus 2 انجام خواهید داد انتخاب قهرمانی است که احساس می کنید مناسب است. بازی شش قهرمان با ویژگی‌ها و شکل‌های مختلف را به شما پیشنهاد می‌کند، مانند پنروز که تبر در دست دارد، جولیوس سپر و شمشیر در دست دارد و غیره. علاوه بر این ویژگی های ظاهری و سلاح هایی که در دست دارند را نیز مشاهده می کنید و از آنجا به راحتی کلاس قهرمان مورد نظر خود را انتخاب می کنید. با گذشت زمان، توانایی های شخصیت را کشف خواهید کرد.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Maximus 2 هک شده

دانلود بازی Maximus 2 مود – بازی ماکسیموس 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Four Fats Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.