خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Kung Fu Street Fighting Hero v1.0.77 بازی قهرمان مبارزات خیابانی کنگ فو اندروید

Kung Fu Street Fighting Hero بازی قهرمان مبارزات خیابانی کنگ فو اندروید

 

Kung Fu Street Fighting Hero یک بازی مبارزه ای لذت بخش است که در آن بازیکنان تکنیک های مختلف یا هنرهای رزمی را برای سرگرمی و خنده شدید در حین بالا رفتن از صفوف مبارزان انجام می دهند.

بازی قهرمان مبارزات خیابانی کونگ فو همه را با یک مفهوم اکشن مبارزاتی شلوغ و سرگرم کننده از طریق یک سبک مضحک مرتبط با کونگ فو آشنا می کند. این بازی همچنین دارای بسط‌های جذاب بسیاری در گیم‌پلی است، مانند حالت‌های بازی، تنوع شخصیت‌ها یا چیزهای مرتبط که تجربه همه را غنی می‌کند.

مکانیسم های مبارزه منحصر به فرد برای گیم پلی خنده دار

مکانیک‌های جنگی در بازی Kung Fu Street Fighting Hero مملو از عمق و سرگرمی است تا بازیکنان را کاملاً در نبردهای مختلف غوطه‌ور کند. ارتباط با شخصیت ها نیز قابل توجه است زیرا هر شخصیت دارای توانایی های درگیر کننده ای برای بازیکن برای تعامل یا کنترل در سبک های مختلف است. علاوه بر این، گسترش در پیشرفت بازیکن نیز به تغییر تاکتیک ها کمک می کند یا ترکیب ها در هنگام رویارویی با بازیکنان واقعی خلاق تر خواهند بود.

شخصیت های متنوع با هنرهای رزمی متمایز

اگرچه گرافیک بازی متوسط است، اما با موفقیت حرکات دقیق و روان شخصیت ها را برای نشان دادن هنرهای رزمی مربوطه ترسیم می کند. به همین دلیل، تنوع شخصیت ها چیز خوبی برای بازیکنان است که در هنگام مبارزه با بازیکنان مختلف، هیجان مطلق داشته باشند. هر شخصیت همچنین دارای مهارت‌های جذابی است و بازیکنان می‌توانند هر کاری را از طریق ترکیبی از دکمه‌ها یا بیشتر انجام دهند تا حریف را به سبکی چشم نواز به پایان برسانند.

حالت های مختلف بازی برای سرگرمی فوق العاده

بسیاری از حالت‌های بازی در گیم‌پلی بازی Kung Fu Street Fighting Hero نیز اضافات طنزی هستند تا لذت بیشتری را برای بازیکنان به همراه داشته باشند تا لحظاتی پر از هیجان داشته باشند. بسیاری از این حالت‌ها نیز به صورت چندنفره آنلاین هستند تا قوانین لازم را برای بیشترین لذت اضافه یا حذف کنند. نه تنها این، بسیاری از حالت های بازی بسیاری از چیزها را به طور قابل توجهی تغییر می دهند تا در هنگام ترکیب قوانین بازی با هنرهای رزمی برای ترکیب های مخرب، اکتشافاتی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی Kung Fu Street Fighting Hero پول بی نهایت

دانلود بازی Kung Fu Street Fighting Hero مود – بازی قهرمان مبارزات خیابانی کونگ فو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Game Finale
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.