خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Rank Insignia Super Explosion v1.2.6 بازی انفجار نشان اندروید

Rank Insignia Super Explosion بازی انفجار نشان اندروید

 

بازی Rank Insignia Super Explosion دارای انفجارهای وحشتناک و چالش های فوق العاده کلاسیک شکستن محدودیت است. بازیکنان متوجه می شوند که موانع چگونه کار می کنند و آنها را نابود می کنند.

Rank Insignia Super Explosion سرگرمی های هیجان انگیزی را شامل تکه های بزرگ فلز ارائه می دهد. ارزش آنها محدود است و اگر بازیکن نتواند باعث کاهش مقدار نشان داده شده در بلوک شود، از بین نخواهند رفت. با این حال، مشکلی که با آن روبرو هستید محدودیت تعداد شوت ها و تعداد توپ های مجاز برای استفاده است. ناجی شما ظاهر شده است، اگر می خواهید آسیب توپ را افزایش دهید، جدول ترکیبی کارت انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

طرح بندی های مسابقه را کاوش کنید

تنوع پازل ها دلیل این است که بازی Rank Insignia Super Explosion به عنوان یک بازی فکری رتبه بندی می شود. هدف این سیستم برهم زدن آرایش اصلی بلوک های فلزی است. بازیکنان باید در مسابقات واقعی به آنها عادت کنند. هر مسابقه طرح متفاوتی خواهد داشت، اما نکته اصلی افزایش تعداد است. شما شوت های خاصی دارید، وقتی حق تی را از دست می دهید، بازیکن باید متوقف شود.

قدرت توپ را بهبود بخشید

مجموعه توپ با طراحی های بسیار چشم نواز بازمی گردد، Rank Insignia Super Explosion گزینه های بیشتری را برای شما ایجاد کرده است. زمانی که سطح و جایزه را کسب کردید، باید قفل آنها باز شود. طراحی خلاقانه باعث شده که نتوانید چشمان خود را از این توپ ها بردارید. علاوه بر این، قدرت آنها نیز یکی از دلایل انتخاب آنهاست. ترکیبی از کارت برای افزایش آسیب توپ و بهبود نتایج چالش ظاهر می شود.

محدودیت را بشکنید، دستاوردهای زیادی کسب کنید

دستاوردها برای بازیکنان در بازی Rank Insignia Super Explosion قابل توجه است. با هر ضربه سه راهی، باید مطمئن شوید که آنها بیشترین بلوک ها را حذف می کنند. قبل از شروع چالش، بازیکنان باید تعداد سرویس ها را رعایت کنند و استراتژی های خاصی داشته باشند. رنگ رابط بسته به سختی سطح تغییر خواهد کرد. صدها سطح به دنبال یکدیگر می آیند و زنجیره ای از چالش های شکستن را ارزش تجربه کردن دارند. حد شما چیست؟ بیایید از آن عبور کنیم و دستاوردهای جدید زیادی کسب کنیم!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Rank Insignia Super Explosion هک شده

دانلود بازی Rank Insignia Super Explosion مود

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lucky Chan Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.