خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Evercraft Mechanic: Sandbox v2.6.16 بازی اورکرافت مکانیک اندروید

Evercraft Mechanic: Sandbox بازی اورکرافت مکانیک اندروید

 

Evercraft Mechanic: Sandbox یک بازی منحصر به فرد در سبک شبیه سازی است و به عنوان یکی از برترین بازی‌های سندباکس شناخته می‌شود که بازیکنان از تجربه آن لدت خواهند برد.

بازی Evercraft Mechanic: Sandbox شما را به دنیای نامحدودی از بلوک های ساختمانی با کارهای مختلف می برد. وقتی به اینجا می آیید با میلیون ها جعبه شنی مختلف در هر شکل روبرو خواهید شد. این پایه و اساس شما برای فتح سطوح مختلف است. این مکان به شما این امکان را می دهد که آزادانه سازه های خود را از ساده تا پیچیده ایجاد کنید. این می تواند از اتومبیل های بی نظیر تا ظاهر حتی منحصر به فرد ترین تانک ها باشد.

از بلوک های ضایعاتی منحصر به فرد لذت ببرید

اول از همه، بازیکنان در بازی Evercraft Mechanic باید وظایف درست خود را هنگام شرکت در این جهان تعیین کنند. ما برای شما که نمی دانید صدها قطعه مختلف را برای شما آورده ایم. هر بازیکنی به همان میزان ضایعات دارد، اما شگفتی همیشه پشت سر است. اگر شما فردی هستید که علاقه زیادی به خلاقیت دارید و استعداد آن را دارید، این اولین انتخاب برای شماست. من می توانم این را ادعا کنم زیرا هیچ اجبار یا قاعده ای وجود ندارد.

تحقق وسایل نقلیه رویایی

در بازی Evercraft Mechanic: Sandbox به طور خاص، جعبه های شنی ابزاری برای کمک به تحقق رویاهای شما در نظر گرفته می شوند. شما می توانید خود را طراحی کنید، از ساده ترین بلوک ها تا پیچیده ترین. بازیکنان می توانند به طور کامل از یک ماشین لذت ببرند، حتی می توانند به صورت رایگان در هر مکانی با آن رانندگی کنند. بدون توقف در اینجا، شما همچنین می توانید تانک های منحصر به فرد ایجاد کنید. آیا فکر می کنید خلاقیت بازیکن در همین جا متوقف می شود؟ از ظهور پهپادهای هیبریدی در سامانه های موشکی شگفت زده خواهید شد

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Evercraft Mechanic هک شده

دانلود بازی Evercraft Mechanic مود – بازی اور کرافت مکانیک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Evercraft Mechanic: Sandbox from Scrap Developer
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.