خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Undead World: Hero Survival v1.16.0.4 بازی دنیای مردگان اندروید

Undead World: Hero Survival بازی دنیای مردگان اندروید

 

Undead World: Hero Survival یک بازی استراتژیک RPG و بقا جذاب و سرگرم کننده برای بازیکنان است. دنیای بصری خیره کننده پر از شخصیت های جالب را کاوش کنید.

بازی Undead World: Hero Survival به عنوان یک بازی استراتژیک RPG محبوب بقا شناخته می شود که میلیون ها گیمر را به خود جذب می کند. شما این فرصت را دارید که دنیای زامبی های بسیار بصری را با ترکیبی متنوع از سبک ها از یک سیستم شخصیت منحصر به فرد کشف کنید. بازیکنان وظیفه جمع آوری، کاملا مجهز به سلاح ها و مهارت ها را دارند تا قهرمان را ارتقا دهند تا در جنگ با زامبی ها پیروز شوند.

از یک داستان حماسی لذت ببرید

در این بازی نقش‌آفرینی پر از اکشن، یک داستان جنگی جذاب RPG از بقا و ماجراجویی را بازی کنید، زیرا Cady و Conor در جستجوی یک درمان زامبی هستند. انواع بازی های جنگی به شما این امکان را می دهد که با زامبی ها و مخالفان انسان وارد نبرد شوید. همه شخصیت‌های RPG مختلف را جمع‌آوری کنید و در مورد داستان‌های پس‌زمینه‌ی آن‌ها بیاموزید تا به قلمرو زندگی ببخشید!

کمپین جدید با سطح تمدید شده

با آخرین آپدیت، بازی Undead World شگفتی های زیادی را برای بازیکنان از ارتقای سطح سقف از 300 به ارمغان می آورد و اکنون می توانید با 420 سطح به جنگ بپیوندید. بدون توقف در اینجا، این ماجراجویی همچنین یک رتبه بندی قهرمان Mythic را اضافه می کند تا به شما کمک کند تا به سرعت توانایی جنگجو را کنترل کنید. علاوه بر این، آسمان‌خراش Faction، مراحل جدید مبارزات انتخاباتی و بسیاری از جناح‌ها برای پیوستن به خانه مشترک مورد علاقه قرار گرفته‌اند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Undead World: Hero Survival مود

دانلود بازی Undead World: Hero Survival مود – بازی دنیای مردگان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: DoubleDown Interactive LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.