خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pocket Tower v3.34.1 بازی برج جیبی اندروید

Pocket Tower بازی برج جیبی اندروید

 

Pocket Tower دارای گیم پلی سرگرم کننده با مفاهیم خنده دار است زیرا بازیکنان باید فروشگاه های مختلف را در یک ساختمان مدیریت کنند و آنها را در طول زمان به ارتفاعات جدیدی توسعه دهند و در عین حال به یک سیستم سرمایه دار موفق کمک کنند.

Pocket Tower یک بازی سرمایه دار با محتوای خلاقانه است که هدف آن ایجاد محیطی عالی برای بازیکنان است تا بتوانند چندین فروشگاه را همزمان با بهترین عملکرد مدیریت کنند. ماموریت آن ایجاد یک امپراتوری تجاری پر رونق و گسترده با ساختمان ها، مکان ها و فروشگاه های مختلف با کیفیت بالا برای خدمت به مشتریان خود است. بسیاری از سیستم‌های تحقیق یا توسعه همراه نیز مفید هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که همه هنگام مدیریت یکنواخت چندین فروشگاه، جالب‌ترین اکتشافات را دارند.

پایه های اصلی یک امپراتوری تجاری پر رونق را بگذارید

اولین کاری که بازیکنان هنگام آمدن به بازی Pocket Tower باید انجام دهند این است که از پایه های اولیه شروع کنند و برای پیشرفت کل معماری در زمان حال اهمیت زیادی دارد. فونداسیون ها بیشتر روی پایین ترین طبقات تمرکز دارند و سرمایه گذاری زیادی برای تکمیل یا ارتقاء طبقات بالاتر بعداً دریافت خواهند کرد. با گذشت زمان، مراقبت از پلتفرم‌ها می‌تواند به پتانسیل‌های با ارزش گسترش یابد و اطمینان حاصل شود که کسب‌وکار یا طرح هر بازیکنی می‌تواند رونق بگیرد.

باز کردن فروشگاه های جدید با محصولات جدید برای فروش

افتتاح فروشگاه های جدید در طبقات بالاتر در بازی Pocket Tower آیتم های جدیدی برای تنوع بخشیدن به زنجیره کسب و کار یا پیشرفت درآمدزایی بازیکن خواهد بود. افتتاح فروشگاه های جدید نیز در طول تولید تغییر خواهد کرد، زیرا طبقات پایین با هم کار می کنند تا طبقات بالاتر را توسعه دهند تا زمانی که آنها تثبیت شوند. بر اساس تنوع آیتم ها، بازیکنان ایده های متفاوت تری برای سفارشی کردن کل ساختار و تغییر ارزش کلی همه چیز برای درآمد بهتر خواهند داشت.

برای شروع کار، با هر فروشگاهی تعامل داشته باشید

اگرچه این ساختمان دارای آیتم های جدید برای جلب رضایت کاربران در ارتقاء کسب و کارشان است، اما آنها باید عملیات مشترک را در مراحل اولیه به صورت دستی اجرا کنند. این شامل تعامل فیزیکی اولیه می شود و پس از مدتی مشخص، مغازه ها محصولات را برای فروش با قیمت مشخص شده به پایان خواهند رساند. در آینده، بازیکنان می‌توانند مدیرانی را استخدام کنند تا فروشگاه‌ها را خودکار کنند و درآمد بالقوه‌ای را که کسب‌وکارهای زنجیره‌ای می‌توانند در مدت کوتاهی به دست آورند، به حداکثر برسانند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

Pocket Tower

دانلود بازی Pocket Tower – بازی پاکت تاور اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Overmobile
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.