خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zoldout v00.11.30 بازی زولد اوت اندروید

Zoldout بازی زولد اوت اندروید

 

Zoldout بازیکن را به فروشگاه سلاح می برد، جایی که یک نبرد قهرمانی حماسی در حال وقوع است. از کارت ها برای انتخاب سلاحی استفاده کنید که ایمنی سرزمین اصلی را تعیین می کند.

 

اگر از بازی‌های مبارزه‌ای معمول برای قلمرو خسته شده‌اید، می‌توانید سلیقه خود را با بازی Zold: out تغییر دهید. در اینجا، شما با یک سیستم نقشه مانند اسطوره ها مواجه می شوید. علاوه بر این، شخصیت‌های قهرمان فوق‌العاده به شما این امکان را می‌دهند که شخصیت را آزادانه، از لباس‌ها گرفته تا لوازم جانبی منحصربه‌فرد، شخصی‌سازی کنید. همراه با آن صدها کارت اسلحه برای تصمیم گیری در مورد بازی برای شما وجود دارد.

 

نبرد به طور غیرمنتظره ای در مغازه اسلحه فروشی رخ داد

نبرد در یک شهر بندری بسیار باشکوه که ذاتاً صلح آمیز بود اتفاق افتاد. با این حال، یک حادثه غیرمنتظره در بازی Zold:out باعث شد این مکان بیش از هر زمان دیگری آشفته شود. به طور خاص، این رویداد در یک فروشگاه اسلحه رخ می دهد، جایی که بازیکن با بسیاری از مردان دیگر ملاقات می کند که برخوردی دارند که منجر به دعوا می شود. بسیاری از داستان های تأثیرگذار ناگهان با تأثیر قابل توجهی رخ داده اند و تصمیم می گیرند که آیا این منطقه خطرناک است یا خیر؟

 

سبک بازی COUNTRY OF THE RISING SUN

Zold:out یک بازی است که به عنوان یک بازی نقش آفرینی با تصویر شخصیت های فانتزی به سبک ژاپنی شناخته می شود. هر چیزی که در مقابل شما ظاهر می شود، از پس زمینه گرفته تا شخصیت ها، با ظرافت و زیبایی طراحی شده است. به طور خاص، با طرح های شخصیتی که ما ارائه می دهیم، شما حق انتخاب و ایجاد آنها را با توجه به سبک خود دارید. این تجسم خود بازیکن در این جنگ اسلحه است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Zold:out پول بی نهایت

دانلود بازی Zoldout – بازی زلد اوت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: C4Cat Entertainment Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.