خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Dungeon v1.5 بازی سیاهچال هیولا اندروید

Monster Dungeon: Hunting Master بازی سیاهچال هیولا اندروید

 

Monster Dungeon یک بازی اکشن مبارزه ای با عناصر RPG هیجان انگیز است. شما باید انبوهی از هیولاها را نابود کنید تا صلح را به جهان بیاورید.

Monster Dungeon همچنین یک بازی ماجراجویی RPG با گرافیک ساده است، اما ویژگی های منحصر به فرد زیادی را برای شما ارائه می دهد. این یک بازی سرگرم کننده مبارزه با هیولا است و شما به عنوان یک قهرمان برای شرکت در نبردها و حملات فردی بازی خواهید کرد. شما از تمام قدرت و جادوی خود برای از بین بردن همه دشمنان و بردن غارت های زیادی استفاده خواهید کرد.

 

به این دنیای RPG شگفت انگیز خوش آمدید

سیاه چال هیولا یک بازی نقش‌آفرینی غیرفعال با سطوح اعتیادآور و حملات سیاهچال است که می‌توانید آن را کشف کنید. Monster Dungeon یک سفر دراماتیک در سرزمین بایر برای شما به ارمغان می آورد و شما باید به تنهایی با هیولاهای شیطانی مبارزه کنید. با بالا رفتن سطح و دریافت اقلام ارزشمند، قدرت خود را افزایش خواهید داد. عناصر RPG در بازی سرگرمی زیادی را برای شما به ارمغان می آورد تا در هر سیاه چال از آن لذت ببرید.

 

پیدا کردن راه برای تبدیل شدن به یک قهرمان

در بازی Monster Dungeon شما یک قهرمان خواهید بود که ماموریتی نجیب برای از بین بردن هیولاهای اژدها برای آوردن صلح به جهان دارد. بنابراین، شما باید بر مهارت های مختلف مسلط شوید و از ترکیبی از آن مهارت ها با سلاح های منحصر به فرد برای نابودی تمامی دشمنان استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از شمشیر خود هیولاها را مانند یک جنگجوی قدرتمند برش دهید، یا می توانید از چوب دستی خود برای انداختن جادوهای عرفانی بر روی آن هیولاها استفاده کنید و آنها را از سیاه چال بیرون بیاورید.

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Monster Dungeon بی نهایت

دانلود بازی Monster Dungeon: Hunting Master – بازی سیاه چال هیولا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Dungeon Master
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.